Skravletråd desember

Stille det er her i dag da, er borte i flere timer og dere har ikke skravlet 10 sider en gang.
Skuffet :P

Jeg har ordnet siste julegaven i dag. Føler meg litt som et mannfolk. Ute og handler julegave i siste liten, stresset som bare det. Resultat: svidde av mye mer penger enn tenkt.

Jeg har ordnet siste julegaven i dag. Føler meg litt som et mannfolk. Ute og handler julegave i siste liten, stresset som bare det. Resultat: svidde av mye mer penger enn tenkt.
Yey :) er det ikke digg å være ferdig med julegavene? :)
Kanskje ikke like moro å sjekke kontoen etterpå men :p

Har syk snuppe med øre og halsbetennelse :( nå bestilte jeg salat fra Peppes. Take away lasagne er ikke god :p mannen rakk ikke å komme hit innen kvart på 10 så da sa jeg da blir det take away for å vente halve natta det klarer ikke jeg :p haha må le :p han er vel hjemme halvtime senere, men orker ikke lage mat midt på natta når jeg er så trøtt nå :p

Har syk snuppe med øre og halsbetennelse :( nå bestilte jeg salat fra Peppes. Take away lasagne er ikke god :p mannen rakk ikke å komme hit innen kvart på 10 så da sa jeg da blir det take away for å vente halve natta det klarer ikke jeg :p haha må le :p han er vel hjemme halvtime senere, men orker ikke lage mat midt på natta når jeg er så trøtt nå :p
God bedring til snuppa di :)
Av og til er det lov å bestille take away med god sanvittighet :D
Er salaten hos peppes god? :)

Peppes har 29 min på seg så håper salaten min kommer snart :) snuppa liker ikke å ta medisin da :p

God bedring til snuppa di :)
Av og til er det lov å bestille take away med god sanvittighet :D
Er salaten hos peppes god? :)
Tusen takk :) ikke sant :D ble 89 kr i frakt for den da haha :p ikke smakt den så spent men så veldig god ut :D

Det skjønner jeg:( kan du ta den på nytt?

Joda men jeg er på siste året og skal skrive bacheloren pluss to fag på 15 poeng og ett på 5 poeng allerede.. Blir hektisk..! Har i tillegg 50 prosent stilling..

Back
Topp