Skravletråd desember

God morgen damer!
Her har mannen bursdag idag (hurra), så her er det fullt inntog av svigers en uke til endes (ikke så hurra). Send meg styrke, så skal jeg prøve å få komme inn og skravle litt dersom jeg lurer meg til en time out eller to i løpet av uka. :p
Gratulerer med dagen til mannen :D

God morgen jenter, sitter og spiser frokost og drikker te, mens jeg venter på at Nugattiien til konfekten skal avkjøle seg, slik at jeg for dratt til sentrum for å handle inn noe småtterier til Poden og til siste konfekten;P hva er dere opp til?
Idag skal vi bare slappe av og fortsette med husarbeid der vi slapp igår :) ble heller julegaveinnpakkning :)

Godmorgon:) her har me spist frukost sammen. Gutten blev levert i Bhg nå. Meg å jenta ska nog pakka vekk små kläder og skifta sengetøy. Så har ei oppgave till meg selv å vaska badet idag.
Vad har dere før planer??
God morgen :) flink du :) skal slappe av og ta litt husarbeid jeg og

God morgen :) vi sov til 09:40 idag og godt for meg og henne! Hun har spist frokost, men jeg orker ikke noe ennå :p lyst på agurk på ost så får vel lage meg det etterpå :) og en kopp med gløgg tenkte jeg :)

Idag skal vi bare slappe av og fortsette med husarbeid der vi slapp igår :) ble heller julegaveinnpakkning :)

Ja litt vasking må til, gleder meg til i kveld da skal jeg pakke inn den siste julegaven, må bare vente på motivasjon for å hente konfekten i kjellern;P

Ja litt vasking må til, gleder meg til i kveld da skal jeg pakke inn den siste julegaven, må bare vente på motivasjon for å hente konfekten i kjellern;P
Håper den kommer da :p vi har å kjøpe en julegave til svigermor og pakke inn gave til svigerfar og svogeren min :)

Back
Topp