God morgenGod morgen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen![]()
Gratulerer med dagen til mannenGod morgen damer!
Her har mannen bursdag idag (hurra), så her er det fullt inntog av svigers en uke til endes (ikke så hurra). Send meg styrke, så skal jeg prøve å få komme inn og skravle litt dersom jeg lurer meg til en time out eller to i løpet av uka.![]()
Idag skal vi bare slappe av og fortsette med husarbeid der vi slapp igårGod morgen jenter, sitter og spiser frokost og drikker te, mens jeg venter på at Nugattiien til konfekten skal avkjøle seg, slik at jeg for dratt til sentrum for å handle inn noe småtterier til Poden og til siste konfekten;P hva er dere opp til?
Tusen takk!Gratulerer med dagen til mannen![]()
God morgenGodmorgonher har me spist frukost sammen. Gutten blev levert i Bhg nå. Meg å jenta ska nog pakka vekk små kläder og skifta sengetøy. Så har ei oppgave till meg selv å vaska badet idag.
Vad har dere før planer??
Svigers kjenner ikke jentene mine godt nok til å avlaste med dem, men jentene skal til pappaen i julen. Svigers skal ordne med alt av julemat og tar til og med med seg maten.Så Snælla de er som vaskar å styrer på. Passar barner svigers Sånna da??
Ja :/ måtte ha antibiotika for å bli kvitt detEr hon syk enda?? Stakkars liten
Så bra att de tar seg av julematen de e ju stor hjelpSvigers kjenner ikke jentene mine godt nok til å avlaste med dem, men jentene skal til pappaen i julen. Svigers skal ordne med alt av julemat og tar til og med med seg maten.
StakkarnJa :/ måtte ha antibiotika for å bli kvitt det
Tusen takkStakkarngod bedring till henne
![]()
Ja eg må liksom bara hoppa i å gjør ddt eller blir det aldrig av.God morgenflink du
skal slappe av og ta litt husarbeid jeg og
Idag skal vi bare slappe av og fortsette med husarbeid der vi slapp igårble heller julegaveinnpakkning
![]()
Håper den kommer daJa litt vasking må til, gleder meg til i kveld da skal jeg pakke inn den siste julegaven, må bare vente på motivasjon for å hente konfekten i kjellern;P
Samme herJa eg må liksom bara hoppa i å gjør ddt eller blir det aldrig av.
Da er du snart i mål daNei en hylle til stellerbordet og så venter jeg på bilsete og vogna;P
Igår kvell hoppa eg i det å vaska kjøleskapet kl 21 .Samme her![]()
Vesla vært syk?Hun er heldigvis i finfin form, godt humør og god matlyst
Såpass jaIgår kvell hoppa eg i det å vaska kjøleskapet kl 21 .
Mannen fick noet før seg å skifta
Till ny doskål da![]()
Ja de var på tide han skifta den.Såpass ja![]()