Ohh så heligt. Syns alltid den Sissta dagen før ferie går fort egSååååå trøtt! Men siste dag på jobb før ferieså skal holde ut
![]()
Kos deg på jobb
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ohh så heligt. Syns alltid den Sissta dagen før ferie går fort egSååååå trøtt! Men siste dag på jobb før ferieså skal holde ut
![]()
Høres ut som om du får en veldig koselig dag!!Morn Morn![]()
Jeg og mamma skal levere julegaver til ei venninne av mamma på formiddagen i dag. Vi ble invitert til lunsj, så vi skal spise lunsj der!
Kl. 13.00 er jeg blitt invitert på barselbesøk!! Gleder meg masse til å møte gutten til venninnen min, men er også litt redd for at jeg vil bli enda mer utålmodig av å være i nærheten av en bebbis!!![]()
Jeg tenker å prøve sove litt på ettermiddagen, slik at jeg er opplagt til i kveld. Da skal vi hjem til mamma
og se på håndball kampen sammen med hele familien![]()
Du hadde en del på agendaen i dag du også! Har du mange gaver igjen å kjøpe?
PavlovaNam nam!! Får vann i munn her jeg ligger!!
det er en av yndlingskakene mine.. Hva slags frukt og bær skal du ha på?
Ha en duper super dag på jobbSååååå trøtt! Men siste dag på jobb før ferieså skal holde ut
![]()
Like utenfor Hamar.Oj, hvor i landet er det du bor?
Så herligVeldig
I 8 timer!!
Du da?![]()
Gratulerer till mannen dinGod morgen damer!
Her har mannen bursdag idag (hurra), så her er det fullt inntog av svigers en uke til endes (ikke så hurra). Send meg styrke, så skal jeg prøve å få komme inn og skravle litt dersom jeg lurer meg til en time out eller to i løpet av uka.![]()
Hihi, ja, du kan få sagt det.Gratulerer till mannen din![]()
Svigers på besøka ja. "Jippi alltid lika kjekt"
Åh -H E R R E G U D-. Min dypeste medfølelse.God morgen og gratulerer til mannen
Du har all min sympati, her kommer også svigers idag og blir i 8 dager!!![emoji14] hurra...
Oi..God morgen og gratulerer til mannen
Du har all min sympati, her kommer også svigers idag og blir i 8 dager!!!hurra...
Huff, det er verre med så glatt føre ja.Slapsete går vel greit. Her var det helt speilblank og bilene skled av veien mens de sto stille.
Jeg er så heldig at jeg gleder meg til svigers kommer. Men de blir bare et par dager da.Oh man! Det er sykt lenge!! Vi får bite tenna sammen og klistre på oss et smil. [emoji14]
Ja tålmodigheten jaHihi, ja, du kan få sagt det.og mannen jobber som vanlig, så det blir min jobb å underholde dem. Jaja. Får trent tålmodigheten iallefall.
![]()
Hadde vært helt ok for et par dager her og. Men en hel uke er fem dager for mye. De tar vanvittig mye plass, og forventer å bli varta opp. Merker jeg har ikke tålmodighet til det nå! Så det får gå som det går.Jeg er så heldig at jeg gleder meg til svigers kommer. Men de blir bare et par dager da.
Mannen min er vel sikkert glad til at foreldrene mine drar i morgen. Ikke at de er ille å ha i hus. De vasker og ordner med hus og unger. Bare merker at mannen min ikke vet helt hvor han skal gjøre av seg når de er her. Hehe.
JaStakkars liten<3
Øre og halsbetennelse er noe herk! Håper snuppa di Blir raskt frisk! Sender over masse god bedring støv <3
Ja og mannen likte godt kyllingenNam, så godt det ser ut!! Smakte maten?
Er hon syk enda?? Stakkars litenJatusen hjertelig takk
holder oss inne og slapper av
![]()
God morgenGod morgen alle sammen![]()
Håper dere har sovet godt i natt![]()
Hva er planene for dagen?
Så Snælla de er som vaskar å styrer på. Passar barnJeg er så heldig at jeg gleder meg til svigers kommer. Men de blir bare et par dager da.
Mannen min er vel sikkert glad til at foreldrene mine drar i morgen. Ikke at de er ille å ha i hus. De vasker og ordner med hus og unger. Bare merker at mannen min ikke vet helt hvor han skal gjøre av seg når de er her. Hehe.