Skravletråd desember

God morgen!!

Er det troika konfekt på gang? :) hva slags småtteri skal du kjøpe? :D
Jeg ligger i senga og må dessverre snart stå opp å begynne å ordne meg!
Skal ut å levere julegaver og på barselbesøk på formiddagen i dag :)
Siste delen av troikaen i dag ja;P prøver å lage den så jeg kan pakke den vekk for gutta kommer på besøk i dag;P

Må ha gjelè...glemte det når jeg var å handla i går, så tenkte jeg å kjøpe det siste som trengs til podens stelle plass av krem pudder og slik, for da kommer den siste hyllene opp over stollekemoden i dag, slik at jeg har noe plass XD

Så tenkte jeg å unne meg en kaffe på cafèn og kose meg med nyheter på padden der i dag, bare se litt rundt... alle løper jo av stokke med julehandel, så det er deilig å være ferdig med den biten i går;P

Siste delen av troikaen i dag ja;P prøver å lage den så jeg kan pakke den vekk for gutta kommer på besøk i dag;P

Må ha gjelè...glemte det når jeg var å handla i går, så tenkte jeg å kjøpe det siste som trengs til podens stelle plass av krem pudder og slik, for da kommer den siste hyllene opp over stollekemoden i dag, slik at jeg har noe plass XD

Så tenkte jeg å unne meg en kaffe på cafèn og kose meg med nyheter på padden der i dag, bare se litt rundt... alle løper jo av stokke med julehandel, så det er deilig å være ferdig med den biten i går;P

Ja det er utrolig digg å være ferdig med julehandelen!! Vanligvis ville jeg begynt julehandelen på dette tidspunktet.. Så litt gøy å være på andre siden for en gangs skyld!

Høres utrolig koselig ut å gå på kafé og kose seg med iPaden!
Jeg er så utrolig lite flink til å gå ut å gjøre sånne ting alene... Sette av tid til meg selv.. Det er noe jeg skal øve meg på.. Prøve å bli flinkere til å gjøre.. :)

Lykke til med innkjøp av stelleprodukter og konfektlagingen!! Jeg er nødt til å begynne å ordne meg!! Frister så absolutt ikke, men jeg må!!

Ønsker deg en riktig fin dag!
Stikker innom forumet senere i dag :D

og ha en riktig fin dag!
Er nødt til å begynne å ordne meg,

God morgen damer!
Her har mannen bursdag idag (hurra), så her er det fullt inntog av svigers en uke til endes (ikke så hurra). Send meg styrke, så skal jeg prøve å få komme inn og skravle litt dersom jeg lurer meg til en time out eller to i løpet av uka. :p
God morgen og gratulerer til mannen:D
Du har all min sympati, her kommer også svigers idag og blir i 8 dager!!!:P hurra...

Ja det er utrolig digg å være ferdig med julehandelen!! Vanligvis ville jeg begynt julehandelen på dette tidspunktet.. Så litt gøy å være på andre siden for en gangs skyld!

Høres utrolig koselig ut å gå på kafé og kose seg med iPaden!
Jeg er så utrolig lite flink til å gå ut å gjøre sånne ting alene... Sette av tid til meg selv.. Det er noe jeg skal øve meg på.. Prøve å bli flinkere til å gjøre.. :)

Lykke til med innkjøp av stelleprodukter og konfektlagingen!! Jeg er nødt til å begynne å ordne meg!! Frister så absolutt ikke, men jeg må!!

Ønsker deg en riktig fin dag!
Stikker innom forumet senere i dag :D

og ha en riktig fin dag!
Er nødt til å begynne å ordne meg,

Det å sette seg på cafè og kose seg alene måtte jeg lære, men fant ut at det var en fin måte og bare slappe av på uten å måtte ta med vennegjengen som igjen ikke var så mye avslappende;P haha

Men det er alltid hyggelig å ha med en vinnene fremfor padden! ;P

Du må kose deg med siste gavedrysset i dag;)

God morgen jenter, sitter og spiser frokost og drikker te, mens jeg venter på at Nugattiien til konfekten skal avkjøle seg, slik at jeg for dratt til sentrum for å handle inn noe småtterier til Poden og til siste konfekten;P hva er dere opp til?
God morgen :)
Lille sover igjen, skal til butikken snart, håper jeg klarer å legge henne i vogna uten at hun våkner :p

God morgen :)
Lille sover igjen, skal til butikken snart, håper jeg klarer å legge henne i vogna uten at hun våkner :p

Å gleder meg så fælt til poden bestemmer seg for å komme ut XD Men i mellomtiden for jeg ordne ting klart slik at det ikke blir no stress;P

Godmorgon:) her har me spist frukost sammen. Gutten blev levert i Bhg nå. Meg å jenta ska nog pakka vekk små kläder og skifta sengetøy. Så har ei oppgave till meg selv å vaska badet idag.
Vad har dere før planer??

God morgen og gratulerer til mannen:D
Du har all min sympati, her kommer også svigers idag og blir i 8 dager!!!:P hurra...
Oh man! Det er sykt lenge!! Vi får bite tenna sammen og klistre på oss et smil. :p

Back
Topp