Lolo
Forumet er livet
Siste dag før ferie er alltid helt grei ja;(gratiss da blir det jo litt digg;P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Siste dag før ferie er alltid helt grei ja;(gratiss da blir det jo litt digg;P
Siste delen av troikaen i dag ja;P prøver å lage den så jeg kan pakke den vekk for gutta kommer på besøk i dag;PGod morgen!!
Er det troika konfekt på gang?hva slags småtteri skal du kjøpe?
Jeg ligger i senga og må dessverre snart stå opp å begynne å ordne meg!
Skal ut å levere julegaver og på barselbesøk på formiddagen i dag![]()
Siste delen av troikaen i dag ja;P prøver å lage den så jeg kan pakke den vekk for gutta kommer på besøk i dag;P
Må ha gjelè...glemte det når jeg var å handla i går, så tenkte jeg å kjøpe det siste som trengs til podens stelle plass av krem pudder og slik, for da kommer den siste hyllene opp over stollekemoden i dag, slik at jeg har noe plass XD
Så tenkte jeg å unne meg en kaffe på cafèn og kose meg med nyheter på padden der i dag, bare se litt rundt... alle løper jo av stokke med julehandel, så det er deilig å være ferdig med den biten i går;P
Håper på det besteIkke flere i natt, så det er vel totalt fem hun har. Vi får se hva dagen bringer.
Det var godt å høreHun er heldigvis i finfin form, godt humør og god matlyst
God morgen og gratulerer til mannenGod morgen damer!
Her har mannen bursdag idag (hurra), så her er det fullt inntog av svigers en uke til endes (ikke så hurra). Send meg styrke, så skal jeg prøve å få komme inn og skravle litt dersom jeg lurer meg til en time out eller to i løpet av uka.![]()
Ja det er utrolig digg å være ferdig med julehandelen!! Vanligvis ville jeg begynt julehandelen på dette tidspunktet.. Så litt gøy å være på andre siden for en gangs skyld!
Høres utrolig koselig ut å gå på kafé og kose seg med iPaden!
Jeg er så utrolig lite flink til å gå ut å gjøre sånne ting alene... Sette av tid til meg selv.. Det er noe jeg skal øve meg på.. Prøve å bli flinkere til å gjøre..
Lykke til med innkjøp av stelleprodukter og konfektlagingen!! Jeg er nødt til å begynne å ordne meg!! Frister så absolutt ikke, men jeg må!!
Ønsker deg en riktig fin dag!
Stikker innom forumet senere i dag
og ha en riktig fin dag!
Er nødt til å begynne å ordne meg,
God morgenGod morgen jenter, sitter og spiser frokost og drikker te, mens jeg venter på at Nugattiien til konfekten skal avkjøle seg, slik at jeg for dratt til sentrum for å handle inn noe småtterier til Poden og til siste konfekten;P hva er dere opp til?
God morgen
Lille sover igjen, skal til butikken snart, håper jeg klarer å legge henne i vogna uten at hun våkner![]()
Ser denÅ gleder meg så fælt til poden bestemmer seg for å komme ut XD Men i mellomtiden for jeg ordne ting klart slik at det ikke blir no stress;P
Slapsete går vel greit. Her var det helt speilblank og bilene skled av veien mens de sto stille.Var helt forferdelig her i sted. Slapsete og fælt.
Ser denhar du mye igjen å handle?
Slapsete går vel greit. Her var det helt speilblank og bilene skled av veien mens de sto stille.
Nja, må kjøpe ferdig julegaver men kan evt ta det til uka.Ja piggfritt kan bli heftig :-o
Må du ut i morgen da?
Ja, det var nok veldig lurt. Er nok litt bedre i dag.Hørte det var kaos hos dere ja!
Svigers skulle komme igår, men utsatte kjøring...
Oh man! Det er sykt lenge!! Vi får bite tenna sammen og klistre på oss et smil.God morgen og gratulerer til mannen
Du har all min sympati, her kommer også svigers idag og blir i 8 dager!!!hurra...
Vet jo aldriVeldig mange i familien min som har gjettet på at jeg kommer til å få et nyttårsbarn jeg også![]()
Blir spennende å se![]()
GodmorgonGod morgen![]()