Oi, ja det blir hektisk!Joda men jeg er på siste året og skal skrive bacheloren pluss to fag på 15 poeng og ett på 5 poeng allerede.. Blir hektisk..! Har i tillegg 50 prosent stilling..
Masse lykke til!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, ja det blir hektisk!Joda men jeg er på siste året og skal skrive bacheloren pluss to fag på 15 poeng og ett på 5 poeng allerede.. Blir hektisk..! Har i tillegg 50 prosent stilling..
Ja kan ikke klageGod morgen
Sovet godt?
Haha ikke jeg heller
Samboer kasta jo sin telefon i gulvet(det gjør vi her i huset hvis man blir sint) telefonen hans lever enda
(oppfører seg litt merkelig) etter å ha reparert den selv
![]()
Hørte det var kaos hos dere ja!Blir spennende å se hvordan føret er i morgen. Spent om jeg får kjørt.![]()
God morgenGod kveld
Dagene går i ett her. Er så sliten at jeg sovnet etter middagen og sov i nesten 1,5 time. Våknet og skjønte ingenting.
I morgen er siste dagen før helg, og jeg gleder meg til å ha 2 dager fri. Håper det kan bli noe som ligner på jul her hjemme i helgen.
Ja kan ikke klage. Du da?
God morgenGod morgen alle sammen![]()
Håper dere har sovet godt i natt![]()
Hva er planene for dagen?
God morgen SaraGod morgen
Jeg har vært våken en stund
Følelsen av å muligens være skikkelig sulten har gått over til å være vondt i korsryggen, så det var nok bare vondt i magen
Sånt skal vel en høygravid bare ha av og til
Det er morgen nå, eldste vekket akkurat mannen med et effektivt "jeg blør neseblod ", så de to er på badet. Kommer vel hit inn i senga for å kose når det er stoppet
God bedring til veslaVel, dagens planer inkluderer i alle fall "julebarbie"!
Lillesøster har ikke flere prikker, men hun har feber. Ferien startet tidlig.
Ikke flere i natt, så det er vel totalt fem hun har. Vi får se hva dagen bringer.God morgen Sara
Hvordan gikk det med prikkene til snuppa di??
Hun er heldigvis i finfin form, godt humør og god matlystGod bedring til vesla![]()
God morgen
Planen idag er kjøpe de siste julegavene, vaske klær, lage Pavlova, rydde, skifte på senger
Du da?
God morgen damer!
Her har mannen bursdag idag (hurra), så her er det fullt inntog av svigers en uke til endes (ikke så hurra). Send meg styrke, så skal jeg prøve å få komme inn og skravle litt dersom jeg lurer meg til en time out eller to i løpet av uka.![]()
Det var ikke mye søvn så høres lurt ut med en powernap i ettermiddag da jaSov godt fra 01.00 til 02.30
Vært lysvåken siden![]()
Skal bort på besøk på formiddagen i dag.. Får prøve å ta igjen litt søvn på ettermiddagen etter å ha vært på besøk!!
Hva er dine planer for dagen da?
Ja, veldig godtDeilig å være ferdig da![]()
Det var ikke mye søvn så høres lurt ut med en powernap i ettermiddag da ja. Nei har ikke så mange planer egentlig. Kanskje lage krumkaker
![]()
God morgen KenguGod morgen
Klar for en ny dag, dvs har vært det lenge..
Har vunnet den her.For en utrolig fin veske
Har du kjøpt den eller vunnet den her inne på BV?
Jeg sikler også etter den sorte storksaken som er på premielista,
men tviler dessverre på at jeg klarer få over 2424 innlegg
Har bare 650-700 innlegg til nå..
Å nei, hva har skjedd?!Jøss bare ramlet ned en plass