Skravletråd desember

Haha ikke jeg heller :p
Samboer kasta jo sin telefon i gulvet :p (det gjør vi her i huset hvis man blir sint) telefonen hans lever enda :p (oppfører seg litt merkelig) etter å ha reparert den selv :p

Haha :P :D kanskje du skulle hatt sånn ulykkesforsikring på telefonene i huset også!! Lol!!

God kveld :)
Dagene går i ett her. Er så sliten at jeg sovnet etter middagen og sov i nesten 1,5 time. Våknet og skjønte ingenting.
I morgen er siste dagen før helg, og jeg gleder meg til å ha 2 dager fri. Håper det kan bli noe som ligner på jul her hjemme i helgen.
God morgen:)
Håper du får en fin siste dag før litt fri!

God morgen

Jeg har vært våken en stund

Følelsen av å muligens være skikkelig sulten har gått over til å være vondt i korsryggen, så det var nok bare vondt i magen
Sånt skal vel en høygravid bare ha av og til

Det er morgen nå, eldste vekket akkurat mannen med et effektivt "jeg blør neseblod ", så de to er på badet. Kommer vel hit inn i senga for å kose når det er stoppet
God morgen Sara:D
Hvordan gikk det med prikkene til snuppa di??

God morgen damer!
Her har mannen bursdag idag (hurra), så her er det fullt inntog av svigers en uke til endes (ikke så hurra). Send meg styrke, så skal jeg prøve å få komme inn og skravle litt dersom jeg lurer meg til en time out eller to i løpet av uka. :p

God morgen:D
Planen idag er kjøpe de siste julegavene, vaske klær, lage Pavlova, rydde, skifte på senger:)
Du da?

Morn Morn :D

Jeg og mamma skal levere julegaver til ei venninne av mamma på formiddagen i dag. Vi ble invitert til lunsj, så vi skal spise lunsj der!

Kl. 13.00 er jeg blitt invitert på barselbesøk!! Gleder meg masse til å møte gutten til venninnen min, men er også litt redd for at jeg vil bli enda mer utålmodig av å være i nærheten av en bebbis!! :p

Jeg tenker å prøve sove litt på ettermiddagen, slik at jeg er opplagt til i kveld. Da skal vi hjem til mamma
og se på håndball kampen sammen med hele familien :D

Du hadde en del på agendaen i dag du også! Har du mange gaver igjen å kjøpe?
Pavlova :D Nam nam!! Får vann i munn her jeg ligger!! :D det er en av yndlingskakene mine.. Hva slags frukt og bær skal du ha på?

God morgen damer!
Her har mannen bursdag idag (hurra), så her er det fullt inntog av svigers en uke til endes (ikke så hurra). Send meg styrke, så skal jeg prøve å få komme inn og skravle litt dersom jeg lurer meg til en time out eller to i løpet av uka. :p

God morgen!!

Gratulerer med dagen til mannen din! Håper dere får en fin bursdagsfeiring!!

Sender over masse styrke til deg!! Håper alt går bra, mens de er hos dere! Husk at de er dratt hjem igjen om en uke..!

Lykke til! :)

Sov godt fra 01.00 til 02.30
Vært lysvåken siden :p

Skal bort på besøk på formiddagen i dag.. Får prøve å ta igjen litt søvn på ettermiddagen etter å ha vært på besøk!! :)

Hva er dine planer for dagen da?
Det var ikke mye søvn så høres lurt ut med en powernap i ettermiddag da ja :-). Nei har ikke så mange planer egentlig. Kanskje lage krumkaker:-)

Det var ikke mye søvn så høres lurt ut med en powernap i ettermiddag da ja :-). Nei har ikke så mange planer egentlig. Kanskje lage krumkaker:-)

Nam, krumkaker er godt :)

Så deilig å ikke ha fastsatte planer for dage . Jeg er så fæl til å lage meg avtaler og sånn. Blir rastløs av å sitte hjemme og fullbooker ofte timeplanen min. Det passer dårlig med søvnløse netter. Og dessverre fører det til at jeg er et vrak på slutten av dagen! :(

Målet jeg har satt for meg selv for neste uke er å være hjemme uten å ha noen spesifikke planer for dagen fra mandag- onsdag :) Er ikke lenge igjen til termin, så trenger å lade opp batteriene.. :)

For en utrolig fin veske :)
Har du kjøpt den eller vunnet den her inne på BV?
Jeg sikler også etter den sorte storksaken som er på premielista,
men tviler dessverre på at jeg klarer få over 2424 innlegg :(
Har bare 650-700 innlegg til nå..
Har vunnet den her.
Sikler også på den sorte storksak.
Får aldri nok vesker

Back
Topp