Skravletråd desember

Jeg og legger meg :) hun sovnet nå :D må bare tisse først :p

God kveld :)
Dagene går i ett her. Er så sliten at jeg sovnet etter middagen og sov i nesten 1,5 time. Våknet og skjønte ingenting.
I morgen er siste dagen før helg, og jeg gleder meg til å ha 2 dager fri. Håper det kan bli noe som ligner på jul her hjemme i helgen.

god natt og sove godt :) måtte lade mobilen min fordi laderen min har gått i stykker IGJEN! må låne mannen sin :p nå er det natta :D

Dagene går i ett her. Er så sliten at jeg sovnet etter middagen og sov i nesten 1,5 time. Våknet og skjønte ingenting.
I morgen er siste dagen før helg, og jeg gleder meg til å ha 2 dager fri. Håper det kan bli noe som ligner på jul her hjemme i helgen.
God kvell till deg og:-) hoppas dagen din på jobb går fort imon så får du kosa seg 2 dagar fri :-)

klarte å skade tærene mine så full skjerpins med å være redd for lille gutt nå :p <3 den ene tåa ble blå haha

Ja det går slag i slag om dagen nå :-o
Blir godt med helg nå ;-)

Back
Topp