Var da ikke så ille det, og prisen var inkludert tilkjøring?Jatil og med snuppa spiser
144 er den verdt da
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var da ikke så ille det, og prisen var inkludert tilkjøring?Jatil og med snuppa spiser
144 er den verdt da
![]()
Huff, ja.. Håper virkelig ikke det fryser på i natt.Blir spennende å se hvordan føret er i morgen. Spent om jeg får kjørt.![]()
Uff ja, jeg må ut i morgen.Blir spennende å se hvordan føret er i morgen. Spent om jeg får kjørt.![]()
UtenVar da ikke så ille det, og prisen var inkludert tilkjøring?
Legger meg jeg også.. natta!Da tror jeg at jeg ser etter lille U og så legger meg...
Har mye å gjøre i morgen
Ja, det er lurt å ta hans da.Uff ja, jeg må ut i morgen.
Tror jeg kommer til å ta bilen til mannen gitt.
4*4 og piggdekk
Nei får ikke håpe på det.Huff, ja.. Håper virkelig ikke det fryser på i natt.
Var helt forferdelig her i sted. Slapsete og fælt.Nei får ikke håpe på det.
Føret var vist greit nå, men det kan fort forandre seg.
Ja piggfritt kan bli heftig :-oJa, det er lurt å ta hans da.
Samboer har stor og tung bil med forhjulstrekk og piggdekk og han testet føre nå og det var greit. Spørs om jeg tørr i morgen. For jeg har liten bil uten forhjulstrekk og piggfrie dekk![]()
God kvell till deg ogGod kveld
Dagene går i ett her. Er så sliten at jeg sovnet etter middagen og sov i nesten 1,5 time. Våknet og skjønte ingenting.
I morgen er siste dagen før helg, og jeg gleder meg til å ha 2 dager fri. Håper det kan bli noe som ligner på jul her hjemme i helgen.
Ja det går slag i slag om dagen nå :-oGod kveld
Dagene går i ett her. Er så sliten at jeg sovnet etter middagen og sov i nesten 1,5 time. Våknet og skjønte ingenting.
I morgen er siste dagen før helg, og jeg gleder meg til å ha 2 dager fri. Håper det kan bli noe som ligner på jul her hjemme i helgen.
Sov godtgod natt og sove godtmåtte lade mobilen min fordi laderen min har gått i stykker IGJEN! må låne mannen sin
nå er det natta
![]()