Da blir det kanskje en litt billigere salat6 min igjen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da blir det kanskje en litt billigere salat6 min igjen![]()
Jeg har rett over 1.700 på 8. plass.Runder vel 1000 innlegg og 20. plass i kveld![]()
Jeg håpet på 2424, men det blir nok vanskelig. Blir jo bare roligere nå mot slutten av desember. Har du noen mål?Jeg har rett over 1.700 på 8. plass.
Har du noe mål?
Takktakk. Jenta fikk feber akkurat når vi kom så ble en litt mye styr der og da:/Kos dere masse
Takk takkGod bedring til henne![]()
Vi har veldig faste rutiner på legging av alle barna, men når man er blitt skolebarn er det litt større rom for slakkHar han også faste rutiner?![]()
De blir fort store jaHer har han ennå en del 62, men har begynt med 68 og![]()
Var både du og mannen enig om hvordan dere skulle gjøre det med rutinene?Vi har veldig faste rutiner på legging av alle barna, men når man er blitt skolebarn er det litt større rom for slakk
Har også 2.424 som mål, og misstenker det kanskje skal holde hardt, så ikke sikker.Jeg håpet på 2424, men det blir nok vanskelig. Blir jo bare roligere nå mot slutten av desember. Har du noen mål?
Vi er dratt til foreldrene mine for helga. Og drar videre til hans foreldre etter helga og tilbringer julHvor er dere?
2424 bør gå bra, hvis du har tid til å skravle litt fremoverHar også 2.424 som mål, og misstenker det kanskje skal holde hardt, så ikke sikker.
Trenger ikke 3.000 heldigvis![]()
TakkSå effektivekos dere på ferie. Vi sovna igjen.... Og våkna 11.20. Vi skulle ha hvert på julelunsj kl.11.30. Men lillemor måtte ha pupp. Så skal jeg på gyn undersøkelse og pynte mer til jul
Har egentlig vært det...Var både du og mannen enig om hvordan dere skulle gjøre det med rutinene?![]()
Er akkurat den tiden jeg ikke er sikker på om jeg har, men den vesken er så fin..2424 bør gå bra, hvis du har tid til å skravle litt fremover![]()
Kjenner jeg er spent på hvordan det blir når vi får barn. Og mannen har sagt han gruer seg fordi jan er redd vi ikke får det til. Uff..Har egentlig vært det...
Man må også se an barna, er ikke nødvendigvis det samme som passe alle barna.
Gjør man det på barnas premisser blir leggingen enklere
Hvilken veske har du nå da?Er akkurat den tiden jeg ikke er sikker på om jeg har, men den vesken er så fin..
Vet du hva, den følelsen mannen din har er det veldig mange som har.Kjenner jeg er spent på hvordan det blir når vi får barn. Og mannen har sagt han gruer seg fordi jan er redd vi ikke får det til. Uff..
Jeg håper det!Vet du hva, den følelsen mannen din har er det veldig mange som har.
Det betyr bare at han bryr seg.
Dette kommer til å gå så bra