Oii, du står påJoda men jeg er på siste året og skal skrive bacheloren pluss to fag på 15 poeng og ett på 5 poeng allerede.. Blir hektisk..! Har i tillegg 50 prosent stilling..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oii, du står påJoda men jeg er på siste året og skal skrive bacheloren pluss to fag på 15 poeng og ett på 5 poeng allerede.. Blir hektisk..! Har i tillegg 50 prosent stilling..
Smaker nok godtDa får vi håpe salaten er god. Hvis ikke hadde jeg blitt rimelig skuffet [emoji14]
Du må oppdatere oss om den var godDen kommer nå straks![]()
Han er litt flinkere til å holde seg våken, men når er han også 8,5 år..Sovner eldste like lett?![]()
Egentlig greit for meg at folk sparer litt skravle energi i dag, jeg får ikke skravlet så mye..Ja, det var fryktelig stille her i kveld. Synes generelt det har vært betraktelig mer stille de siste dagene egentlig.
Ikke så greit for megEgentlig greit for meg at folk sparer litt skravle energi i dag, jeg får ikke skravlet så mye..
I morgen muligens, bør komme meg over 2.000 snarest
Har han også faste rutiner?Han er litt flinkere til å holde seg våken, men når er han også 8,5 år..
Var det når han var liten
Jeg må si jeg er imponert over at du velger å bestille salat! Hadde jeg bare vært like flink når jeg bestiller take awaySkal oppdatere dere![]()
Uff da, hvor ligger du og med hvor mange innlegg?Ikke så greit for megprøver desperat å klatre, men ingen andre er skravlesyk samtidig som meg
![]()
Holdt de seg innenfor "tidsfristen"?Brukt sånn kvarter josikkert fordi det er veldig glatt
Gravid med sunne kickJeg må si jeg er imponert over at du velger å bestille salat! Hadde jeg bare vært like flink når jeg bestiller take away![]()
Bestiller ikke salat jeg hellerJeg må si jeg er imponert over at du velger å bestille salat! Hadde jeg bare vært like flink når jeg bestiller take away![]()
6 min igjenHoldt de seg innenfor "tidsfristen"?
Heldig du erGravid med sunne kick![]()
HeldigGravid med sunne kick![]()
Runder vel 1000 innlegg og 20. plass i kveldUff da, hvor ligger du og med hvor mange innlegg?
Heldig du er
Så langtHeldig![]()