Skravletråd desember

Haha leste feil :p #trøttmamma.no haha
Jaa det var ett næringsrikt måltid :eek: kunne ikke gitt han en banan istede :p
Haha, nei; det var jeg som var på vei til butikken :p meeeen... den kan jo hende gutten hadde bursdag eller noe i dag og fikk bestemme akkurat hva han ville spise :D

vært nede i sentrum, må innrømme at ned presset begynner å bli større trykk.... fikk mange rare ansikt uttrykk da jeg gikk på polet for å kjøpe vin og conjak XD

"Du vet du ikke kan drikke under svangerskap?"

"Ja, fult klar over det!"

"Ikke under amming heller!

" Ja jeg vet"

"Hva gjør du da her og kjøper drikkevarer?"

" Jeg er den eneste som skal på middagen som er gravid i familien, Og de andre i familien må kunne drikke alkohol selv om jeg ikke skal drikke i julen?"

"Oh... jo, selfølgelig...."

*sukk*
Sa folk virkelig det ? :eek: eller var det det du tenkte at de tenkte med sine blikk? :p

Sa folk virkelig det ? :eek: eller var det det du tenkte at de tenkte med sine blikk? :p
Dame som gikk på polet.... hun var hyggelig tror hun prøvde å opplyse meg eller.no

Hva med dårlige matvaner som føres over på barn? Er ikke akkurat det mest næringsrike mellommåltidet å gi på vei hjem fra barnehagen ;) men kanskje bare jeg som ville gjort allerledes :)
Hva om gan fikk det fordi han hadde vært hos legen.
Kunne ønske folk sluttet å dømme andre jeg.

Hva annet er populært? :)
Grøt og sviskemos :o helst sviskemos i grøten, men det går ned separat den også altså :p har ikke prøvd så mye annet for gulrot og potet ga magesmerer :( så det gir jeg ikke igjen.
Så var bananmos også populært, men ga ikke så mye for det er vist litt hardt for magen har jeg hørt :)

Dame som gikk på polet.... hun var hyggelig tror hun prøvde å opplyse meg eller.no
"Ååååh, kan jeg ikke drikke litt cognac engang?" :p greit at man bare vil passe på og opplyse. Men når du først har sagt noe som burde få hun til å skjønne at dette vet du, og det hjelper ikke med flere kommentarer for du skal likevel kjøpe den drikka :p

Grøt og sviskemos :eek: helst sviskemos i grøten, men det går ned separat den også altså :p har ikke prøvd så mye annet for gulrot og potet ga magesmerer :( så det gir jeg ikke igjen.
Så var bananmos også populært, men ga ikke så mye for det er vist litt hardt for magen har jeg hørt :)
Spennende da :D sviskemos eller sviskekompott synes jeg er veldig godt også :D

"Ååååh, kan jeg ikke drikke litt cognac engang?" :p greit at man bare vil passe på og opplyse. Men når du først har sagt noe som burde få hun til å skjønne at dette vet du, og det hjelper ikke med flere kommentarer for du skal likevel kjøpe den drikka :p

tja, kan hende hun skal godgjøre noe XD

Hva vet du om at han fikk hele?
Det vet jeg ikke, men å få gå og spise fritt fra posen i de × antall hundre meterne jeg så de, fikk meg til å bli overrasket over prioriteringen :)
Og ja, jeg reagerer også når jeg ser barn ha brus i tåteflasken og spiser godteri rett før middag!

Spennende da :D sviskemos eller sviskekompott synes jeg er veldig godt også :D
Faktisk så er ikke den sviskemosen så ille altså :o
Haha jeg hadde forresten besøk av en venninne i går. Hun så pakken med babygrøt å sa "den der er kjempe god. Den pleier jeg også å spise"
Say whaaaat :p

Faktisk så er ikke den sviskemosen så ille altså :eek:
Haha jeg hadde forresten besøk av en venninne i går. Hun så pakken med babygrøt å sa "den der er kjempe god. Den pleier jeg også å spise"
Say whaaaat :p
Hos farmor spiser vi gjerne sviskekompott med fløte/melk til dessert :D

Da har jeg fått ryddet litt og pakket inn gavene til mann og julegaver :D lillegutt dulter meg ❤️

Back
Topp