Haha leste feilIkke i butikken, men på vei fra barnehagennæringsrikt mellommåltid
![]()
Jaa det var ett næringsrikt måltid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha leste feilIkke i butikken, men på vei fra barnehagennæringsrikt mellommåltid
![]()
Haha, nei; det var jeg som var på vei til butikkenHaha leste feil#trøttmamma.no haha
Jaa det var ett næringsrikt måltidkunne ikke gitt han en banan istede
![]()
Hva annet er populært?Neivi har holdt på i godt over en mnd, har bare vært veldig sløv på å gi
![]()
Sa folk virkelig det ?vært nede i sentrum, må innrømme at ned presset begynner å bli større trykk.... fikk mange rare ansikt uttrykk da jeg gikk på polet for å kjøpe vin og conjak XD
"Du vet du ikke kan drikke under svangerskap?"
"Ja, fult klar over det!"
"Ikke under amming heller!
" Ja jeg vet"
"Hva gjør du da her og kjøper drikkevarer?"
" Jeg er den eneste som skal på middagen som er gravid i familien, Og de andre i familien må kunne drikke alkohol selv om jeg ikke skal drikke i julen?"
"Oh... jo, selfølgelig...."
*sukk*
Dame som gikk på polet.... hun var hyggelig tror hun prøvde å opplyse meg eller.noSa folk virkelig det ?eller var det det du tenkte at de tenkte med sine blikk?
![]()
Nei virkelig ikke. Hvorfor er det et problem for deg?Du ser det ikke som et problem at en 3åring får gå å småspise fritt av en stor potetgullpose kl 14 på en torsdag?
Hva om gan fikk det fordi han hadde vært hos legen.Hva med dårlige matvaner som føres over på barn? Er ikke akkurat det mest næringsrike mellommåltidet å gi på vei hjem fra barnehagenmen kanskje bare jeg som ville gjort allerledes
![]()
Grøt og sviskemosHva annet er populært?![]()
"Ååååh, kan jeg ikke drikke litt cognac engang?"Dame som gikk på polet.... hun var hyggelig tror hun prøvde å opplyse meg eller.no
Da ville jeg likevel tenkt at det var voldsomt å få en hel potetgullpose som belønning på vei fra barnehagenHva om gan fikk det fordi han hadde vært hos legen.
Kunne ønske folk sluttet å dømme andre jeg.
Det er ingen problem for meg, men jeg stiller spørsmålstegn ved det. Merkelig valg til et merkelig tidspunkt.Nei virkelig ikke. Hvorfor er det et problem for deg?
Hva vet du om at han fikk hele?Da ville jeg likevel tenkt at det var voldsomt å få en hel potetgullpose som belønning på vei fra barnehagen![]()
Spennende daGrøt og sviskemoshelst sviskemos i grøten, men det går ned separat den også altså
har ikke prøvd så mye annet for gulrot og potet ga magesmerer
så det gir jeg ikke igjen.
Så var bananmos også populært, men ga ikke så mye for det er vist litt hardt for magen har jeg hørt![]()
"Ååååh, kan jeg ikke drikke litt cognac engang?"greit at man bare vil passe på og opplyse. Men når du først har sagt noe som burde få hun til å skjønne at dette vet du, og det hjelper ikke med flere kommentarer for du skal likevel kjøpe den drikka
![]()
Det vet jeg ikke, men å få gå og spise fritt fra posen i de × antall hundre meterne jeg så de, fikk meg til å bli overrasket over prioriteringenHva vet du om at han fikk hele?
Faktisk så er ikke den sviskemosen så ille altsåSpennende dasviskemos eller sviskekompott synes jeg er veldig godt også
![]()
Og om han ikke fikk hele.. man går ikke og spiser fra en potetgullpose på vei fra barnehagen. Jeg ville reagert på om en voksen gjorde det ogsåHva vet du om at han fikk hele?
Det var det her og husker jegLille fikk smake pæremos. Det var en stooor fornøyelse![]()
Hos farmor spiser vi gjerne sviskekompott med fløte/melk til dessertFaktisk så er ikke den sviskemosen så ille altså
Haha jeg hadde forresten besøk av en venninne i går. Hun så pakken med babygrøt å sa "den der er kjempe god. Den pleier jeg også å spise"
Say whaaaat![]()