Også ringe to ganger daJa, spesielt siden jeg er så trøtt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Også ringe to ganger daJa, spesielt siden jeg er så trøtt.
Snill mamma du harNå har jeg nettopp fått toast servert på sengen. Mamma vasker huset. Akkurat nå er det greit å være i barsel![]()
Velkommen hjemDa er vi hjemme igjen etter en dag på farten![]()
Åh! Var det hyggelig?Innom for å hilse på etter lunsj med jobben
Hva har jeg gått glipp av?![]()
Nam namLille fikk smake pæremos. Det var en stooor fornøyelse![]()
Regner her også.God morgenheldig du er da, her regner det så er vel klin is ute her nå..
Kos dere masseMorn morn! Idag skal vi på juleferievåkna kvart på 7 av jenta vår, og er i kjøringa nå. Kjørte halv 8
enn du?
kanskje han barefikk litt på vei hjem. Klarer ikke se problemet i grunnPå vei til butikken i ste så jeg en gutt på rundt 3-4år gå med mamman sin. Gutten bar på en stor pose potetgull, mens han gikk og spiste fra den. Er det mulig....
Kunne han ikke vente til fredagPå vei til butikken i ste så jeg en gutt på rundt 3-4år gå med mamman sin. Gutten bar på en stor pose potetgull, mens han gikk og spiste fra den. Er det mulig....
Du ser det ikke som et problem at en 3åring får gå å småspise fritt av en stor potetgullpose kl 14 på en torsdag?kanskje han barefikk litt på vei hjem. Klarer ikke se problemet i grunn
Er det første prøvesmaksrunder?
Ikke i butikken, men på vei fra barnehagenKunne han ikke vente til fredagogså i butikken da
![]()
Hva med dårlige matvaner som føres over på barn? Er ikke akkurat det mest næringsrike mellommåltidet å gi på vei hjem fra barnehagenkanskje han barefikk litt på vei hjem. Klarer ikke se problemet i grunn
NeiEr det første prøvesmaksrunder?![]()