Får bare ta det som det kommer
Ikke annet å gjøre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får bare ta det som det kommer
Man sitter ikke akkurat å prater så mye sammen under filmen likevelJaGubben sa at han ville dra på kino med meg. Men siden vi ikke har noen her som kan være barnevakt så orka han ikke sndre som var så ubesluttsomme. Er jo filmen han ville se. Så da dro han alene
![]()
JaSå koselig da![]()
Hva er den siste julegaven?Skal forhåpentligvis få kjøpt den siste julegaven i morgen. Jentene kommer hit på kvelden og skal være her til 22.
Har fått mamma og pappa på besøk, så det er koselig.
Uff, krysser fingreneen ting om gangen, først rett og slett finne ut om det ER vannkopper, det er jo ikke noe ved de to prikkenes plassering, uteblitt feber eller noe annet som tyder på det, men vi vet trolig mer i morgen, tenker jeg.
Så tar vi det derfra.
Ikke santMan sitter ikke akkurat å prater så mye sammen under filmen likevel![]()
Ja. Jeg ble så gira på slutten der at måtte ta meg selv fra å juble høyt da vi vantHoho! Liker når det er sånn spennende![]()
Høres ganske så bra ut spør du megIkke santog færre å dlee popcornet med
![]()
Haha. Tror jeg må stikke på kino snart jeg..aleneHøres ganske så bra ut spør du meg![]()
![]()
Haha, jaaHaha. Tror jeg må stikke på kino snart jeg..alene![]()
Har ikke bestemt meg helt enda, men er til mannen min fra barna.. Vurderer en sånn slags massasjegreie til å ha i stol, barbermaskin eller øreplugger.Hva er den siste julegaven?![]()
Ja. Jeg ble så gira på slutten der at måtte ta meg selv fra å juble høyt da vi vanthadde jo vekket ungen da
![]()
ÅhHar ikke bestemt meg helt enda, men er til mannen min fra barna.. Vurderer en sånn slags massasjegreie til å ha i stol, barbermaskin eller øreplugger.
Ja.Haha, ja det hadde vært kjipt![]()
Ja.urolig nok fra før om jeg ikke skal vekke henne og med gledesrop
hun har fått vaksiner idag så
![]()