Skravletråd desember

Det gjorde det heldigvis
De norske jentene var veldig slitene på slutten, er ikke sikker på om det hadde gått så bra dersom kampen hadde vart 5 minutter til

Hva har dere av planer i morgen?

Jeg skal levere eldste på skolen, handle litt.
Hente eldsten tidlig, alle drar på nissefest i barnehagen til frøkna, og så møte svigerfar med familie
Skal forhåpentligvis få kjøpt den siste julegaven i morgen. Jentene kommer hit på kvelden og skal være her til 22.

Har fått mamma og pappa på besøk, så det er koselig.

Hvitvaks utgått på dato for et år siden. Det er vel ikke akkurat som om det er noe oppi der som blir direkte dårlig, så om det ER vannkopper bruker jeg den likevel tenker jeg, sånn inntil vi får tak i ny i alle fall.
c5bda2bbde02c6dfbce67b96f8942f9a

I tilfelle det er det. Kjøp denne :) på apoteket. tørker ikke ut huden ekstremt men lindrer kløen. Brukte det på vår :)

Og i tilfelle det sterter tidligere, har JM hatt vannkopper?

Dersom det ER vannkopper, hvilket jeg regner med å finne ut i morgen, er planen å informere jm om det. uavhengiog av når fødselen starter, for hun har planlagt et hjemmebesøk/kontroll av meg på mandag

I morgen er det 2 årskontroll her og sove etterpå :p snuppa er hjemme med meg i morgen :)

c5bda2bbde02c6dfbce67b96f8942f9a

I tilfelle det er det. Kjøp denne :) på apoteket. tørker ikke ut huden ekstremt men lindrer kløen. Brukte det på vår :)

Det skal jo i teorien være ca det samme som hvitvask?, bare at denne er på spray (og sikkert inneholer div annet da) Men ja, den eller den poxy-greia jeg også har sett på sikkert, vi får nå se hvordan hun ser ut i morgen

Ja.. passer uhyre dårlig. Spesielt med tanke på en evt fødsel. Og smitterisiko der.

Men er jo ikke noe å gjøre noe med egentlig, utover å evt revurdere planen om hjemmefødsel...

Det skal jo i teorien være ca det samme som hvitvask?, bare at denne er på spray (og sikkert inneholer div annet da) Men ja, den eller den poxy-greia jeg også har sett på sikkert, vi får nå se hvordan hun ser ut i morgen

Ca det samme ja. Men tørker ikke ut huden i like stor grad.

Du få ta det da, det ordner seg sikkert

en ting om gangen, først rett og slett finne ut om det ER vannkopper, det er jo ikke noe ved de to prikkenes plassering, uteblitt feber eller noe annet som tyder på det, men vi vet trolig mer i morgen, tenker jeg.

Så tar vi det derfra.

Back
Topp