De norske jentene var veldig slitene på slutten, er ikke sikker på om det hadde gått så bra dersom kampen hadde vart 5 minutter tilDet gjorde det heldigvis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De norske jentene var veldig slitene på slutten, er ikke sikker på om det hadde gått så bra dersom kampen hadde vart 5 minutter tilDet gjorde det heldigvis
Skal forhåpentligvis få kjøpt den siste julegaven i morgen. Jentene kommer hit på kvelden og skal være her til 22.Hva har dere av planer i morgen?
Jeg skal levere eldste på skolen, handle litt.
Hente eldsten tidlig, alle drar på nissefest i barnehagen til frøkna, og så møte svigerfar med familie
Ja de var de eg trodde de skulle vara.Det var en triller av en kamp, veldig spennende
Av en guttBitt av hva?
Ja, må jo stille opp for hverandre.Dere er så snille med hverandre![]()
Hvitvaks utgått på dato for et år siden. Det er vel ikke akkurat som om det er noe oppi der som blir direkte dårlig, så om det ER vannkopper bruker jeg den likevel tenker jeg, sånn inntil vi får tak i ny i alle fall.
Jeg oogJaaaa! Heia Norge!fikk jaggu frysninger
![]()
Og i tilfelle det sterter tidligere, har JM hatt vannkopper?
![]()
I tilfelle det er det. Kjøp dennepå apoteket. tørker ikke ut huden ekstremt men lindrer kløen. Brukte det på vår
![]()
Aldri dratt alene. Men høres egentlig litt koselig ut. Få avkobling.Tror vi kommer til å ta hver vår tur på kino.
Har dratt alene får
Så koselig daI morgen er det 2 årskontroll her og sove etterpåsnuppa er hjemme med meg i morgen
![]()
Ja.. passer uhyre dårlig. Spesielt med tanke på en evt fødsel. Og smitterisiko der.
Du få ta det da, det ordner seg sikkertDersom det ER vannkopper, hvilket jeg regner med å finne ut i morgen, er planen å informere jm om det. uavhengiog av når fødselen starter, for hun har planlagt et hjemmebesøk/kontroll av meg på mandag
Det skal jo i teorien være ca det samme som hvitvask?, bare at denne er på spray (og sikkert inneholer div annet da) Men ja, den eller den poxy-greia jeg også har sett på sikkert, vi får nå se hvordan hun ser ut i morgen
Jeg bodde like ved en kino et av årene jeg var student, og benyttet med av sjansenAldri dratt alene. Men høres egentlig litt koselig ut. Få avkobling.![]()
Nei, guriland!Av en gutt
Får bare ta det som det kommerMen er jo ikke noe å gjøre noe med egentlig, utover å evt revurdere planen om hjemmefødsel...
Der ville nok jeg og gjort om jeg bodde såå nært kinoenJeg bodde like ved en kino et av årene jeg var student, og benyttet med av sjansen
Du få ta det da, det ordner seg sikkert