Helt enigGreit med litt spenning, bare det går til vår favør mot slutten![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt enigGreit med litt spenning, bare det går til vår favør mot slutten![]()
Er det fordi det er født så få samtidig der du bor?Ikke vært så ofte nå siden august siden flesteparten er tilbake på jobb. De andre barna er født i oktober og november så mini er eneste født i desember. Men møttes annenhver uke![]()
Når er neste unge ute da? Jeg skal fråtse i salami på fødestuaSamme her. Bare vent til neste unge er ute
. Da er det salami
![]()
Er nok det. De samler opp mødre og barn for 3 måneder av gangen. Er ikke så mange som hører til helsestasjonen her selv om det er en ganske stor kommuneEr det fordi det er født så få samtidig der du bor?
Blir ikke før til sommerenNår er neste unge ute da? Jeg skal fråtse i salami på fødestua![]()
Oii.. såpass! Her hvor jeg bor har jeg fått inntrykk av at alle er født med rundt 2-3 ukers mellomromEr nok det. De samler opp mødre og barn for 3 måneder av gangen. Er ikke så mange som hører til helsestasjonen her selv om det er en ganske stor kommune
Mmmmm. Levde på der lenge etter fødselenSalami ❤får vann i munn bare jeg hører ordet!![]()
Det var lenge til. Men stas med svangerskap nr 2 daBlir ikke før til sommeren. Foreløpig termin 21. juli
. Så på fødestua etter fødsel er det salami som gjelder
![]()
Nam! Gleder meg!Mmmmm. Levde på der lenge etter fødselenspiser det ofte ennå
Virker som det på de andre helsestasjonene i byen også men akkurat her er de mer spredt. Men spent på hvordan det blir med nestemann siden sommeren er den store høysesongen for fødslerOii.. såpass! Her hvor jeg bor har jeg fått inntrykk av at alle er født med rundt 2-3 ukers mellomrom
Jeg håper detHøres gode ut og.
Da blir de nok glade:-D
Jeg holder med degnei hahalike sta begge
![]()
Han sier Danmark og jeg vil Barcelona![]()
Taco er mye bedre daHadde egentlig jeg også tenkt vi skulle ha idag men gubben ville ha taco. Kanskje like greit siden kjøttdeigen måtte brukes før den gikk ut på dato
![]()
Ja skal klare meg de månedene det gjelderDet var lenge til. Men stas med svangerskap nr 2 daer vel verdt å vente på salamien da
![]()
Ja var utrolig godtTaco er mye bedre da![]()
Ser slik ut, jaDette blir en tøff kamp ser det ut som
Ja verkligen. Huskar så væl nær ej var 15 år og meg å mamma var å handla mat så tog me sånn papp påser. På vei hjem så spøregna det, å påsen blev ju så klart våt så helt går en del av botten og colan min ramla ut å trilla bakken ned. Eg var så førbannad å så leie meg ,Mhm.. Det er kjipt![]()
Dere skall till svigers ?Da er gubben sendt på kino og jeg har pakka alt vi trenger. Imorgen tar vi juleferie og reiserLille frøkna vår var på 5 mnd kontroll og fikk to vaksiner. Får håpe hun ikke får noen bivirkninger av de
![]()