Skravletråd desember

Ikke vært så ofte nå siden august siden flesteparten er tilbake på jobb. De andre barna er født i oktober og november så mini er eneste født i desember. Men møttes annenhver uke:)
Er det fordi det er født så få samtidig der du bor?

Er nok det. De samler opp mødre og barn for 3 måneder av gangen. Er ikke så mange som hører til helsestasjonen her selv om det er en ganske stor kommune
Oii.. såpass! Her hvor jeg bor har jeg fått inntrykk av at alle er født med rundt 2-3 ukers mellomrom

Oii.. såpass! Her hvor jeg bor har jeg fått inntrykk av at alle er født med rundt 2-3 ukers mellomrom
Virker som det på de andre helsestasjonene i byen også men akkurat her er de mer spredt. Men spent på hvordan det blir med nestemann siden sommeren er den store høysesongen for fødsler

Da er gubben sendt på kino og jeg har pakka alt vi trenger. Imorgen tar vi juleferie og reiser :) Lille frøkna vår var på 5 mnd kontroll og fikk to vaksiner. Får håpe hun ikke får noen bivirkninger av de :)

Mhm.. Det er kjipt :p
Ja verkligen. Huskar så væl nær ej var 15 år og meg å mamma var å handla mat så tog me sånn papp påser. På vei hjem så spøregna det, å påsen blev ju så klart våt så helt går en del av botten og colan min ramla ut å trilla bakken ned. Eg var så førbannad å så leie meg ,

Det snør og endelig hjemme :D

Back
Topp