Skravletråd desember

Så deilig! Jeg gleder meg så til juleferie så jeg slipper å stå opp for å sende frøkna på skolen jeg da :p

Skoleferie er fint, men min skolegutt er dessverre våken helt av seg selv. Dog står han opp selv også, så å slippe å stå opp vi voksne er jo fint. Bare fylle kjøleskapet med joghurt, og sørge for å ha godt med frukt og en og annen tillatelse til å spise julekaker, så kan vi nok få ligge litt lenger, ja... To hele uker med fri for begge ungene.

Aha :) er ikke så bevandret i osteverdenen.. Har kjøpt en ikkeraspet en gang, men nå bruker vi kun raspet. :)
Det er helt greit, men det er fryktelig dyrt om man bruker en del

Aner ikke hvorfor, men er litt innstilt på det ja.

Det dumme med det er jo at da blir ventetiden i januar som sikkert er mer trolig innmari lang...
Ventetiden og evt overtiden kan bli veldig lang da ja...;)
Fra når er hjemmejordmor klar da?

Jeg satser ikke på 3000, men 2424 hadde vært bra, da trenger jeg ca 1400 til, så jeg slenger meg gjerne med på de mange tema...
det skal vi da klare? :D vi får bare skravle om så mye som mulig!! jeg kan trykke for harde livet jeg altså! jeg har gaaaaaanske lang vei å gå for å klare det da, men jeg kan prøve i det minste? ;)

så lenge det ikke går på bekostning av kvalitetstid mellom dere to? ;) hehe! Akkruat nå sitter mannen min veldig fornøyd og ser på en serie han er glad i. the flash eller noe. jeg har ikke klart å følge med selv, så jeg er fornøyd med å sitte her og varme opp fingrene mine på tastaturet :p
Nettopp, min mann er fornøyd med å få se sitt på tv. I fred, hehe.

Skoleferie er fint, men min skolegutt er dessverre våken helt av seg selv. Dog står han opp selv også, så å slippe å stå opp vi voksne er jo fint. Bare fylle kjøleskapet med joghurt, og sørge for å ha godt med frukt og en og annen tillatelse til å spise julekaker, så kan vi nok få ligge litt lenger, ja... To hele uker med fri for begge ungene.

Mi våkner kl 6 når det er fri, men da trenger ikke jeg å stå opp. Hu henter jo broren og skifter bleie på han før jeg har rukket å reagere også da :P så ferie skal bli greit :D

Vel, det er 16 dager igjen, og om du skravler mye de dagene det er veldig stille her kan du i teorien klare det :P

Haha problemet er jo at man må jo gjerne ha noen å skravle med å, ellers blir jeg tatt for spamming og det vil jeg jo ikke :P men juledagene har nok jeg en del tid for da skjer det ikke stort og jeg er jo aleine om kvelden når ungene er i seng :P

Back
Topp