Skravletråd desember

Ja det er det, men satser på at han snart er frisk igjen :)

Håper det snart blir rolige tider for deg da :) skal dere mye i jula eller får du slappet av da?
Jula er rolig. Eldste har ikke kapasitet til at det skjer noe hver dag.
Og best av alt - 2 hele uker med FRI :D

Haha! Veldig godt da! Mmm, begynner å bli sulten nå.
det ble ikke taco på meg i dag :p det ble fiskeboller <3 åååh, det var så digg!

Aldri for sent! ;)
noted! skal skravle hull i hodet på meg selv her! mannen kommer nok til å bli ganske lykkelig, for at jeg skravler HER og ikke med han støtt og stadig! *ler*

Ja, det tror jeg absolutt den blir. Gleder meg til å få den ferdig, har på en måte følelsen av at det bør komme på plass snart, jeg føler 2015 mer enn 2016, uten noen logisk grunn.
Tror du vesla kommer før tiden..??

Tror du vesla kommer før tiden..??

Aner ikke hvorfor, men er litt innstilt på det ja.

Det dumme med det er jo at da blir ventetiden i januar som sikkert er mer trolig innmari lang...

Jula er rolig. Eldste har ikke kapasitet til at det skjer noe hver dag.
Og best av alt - 2 hele uker med FRI :D

Så deilig! Jeg gleder meg så til juleferie så jeg slipper å stå opp for å sende frøkna på skolen jeg da :P

Rundstykke med ost og maule paprika siden av er det beste i verden uten tvil :D

det er så utroooolig deilig! særlig med tanke på at vesla mi hadde mareritt i natt, så hun kom over i vår seng. det er koselig det altså, men hun blir SÅ konfortabel i vår seng at hun blir en sjøstjerne, og jeg får ikke plass mellom henne og mannen min :p det ble litt dårlig med søvn i natt kan man si :p
Hihi, ganske klassisk den ja :p

noted! skal skravle hull i hodet på meg selv her! mannen kommer nok til å bli ganske lykkelig, for at jeg skravler HER og ikke med han støtt og stadig! *ler*
Det er min mann tidvis veldig fornøyd med også, hehe :D

Godt å høre du er bedre:D
Nei man kan jo ikke beholde alle....har dere fått gitt bort den andre kattungen da?:)
Ja, Elsa dro på fredag :)
Pusemor ser sålangt ut til å takle fint å være uten dem :)

Det er min mann tidvis veldig fornøyd med også, hehe :D
så lenge det ikke går på bekostning av kvalitetstid mellom dere to? ;) hehe! Akkruat nå sitter mannen min veldig fornøyd og ser på en serie han er glad i. the flash eller noe. jeg har ikke klart å følge med selv, så jeg er fornøyd med å sitte her og varme opp fingrene mine på tastaturet :p

Back
Topp