Vi får skravle masse fremoverEr ikke på listen jeg heller...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi får skravle masse fremoverEr ikke på listen jeg heller...![]()
Ja, må vist detDa må du skravle mere![]()
Tar på å dyrke et menneske.Så digg davar nok fortjent
![]()
Så deilig!Begge ungene sovnet og jeg fikk meg en power napføler meg som et nytt menneske
![]()
satser på en natt med litt mer søvn![]()
Hvor i landet? Samboeren er furt fordi det ikke er snø.. Like før han dro i går sa han: det må ha kommet snø når jeg kommer hjem.Hipp Hurra snøen har kommet her nå =D 4 åringen er i ekstase !![]()
De trenger litt luft de også. Vi har nettopp spist middag så får prøve å ta med mini opp til lekeplassen litt nå tenker jeg
. Før han river ned alt fra hyllene
![]()
Jeg måtte googleja den var veldig fancy
vi har beSafe. Må vel snart gå til innkjøp av stol nr 2!
Kjempe deiligSå deilig!
Begge ungene sovnet og jeg fikk meg en power napføler meg som et nytt menneske
![]()
Det er sikkert og vistTar på å dyrke et menneske.![]()
Får krysse fingrene for detBegge ungene sovnet og jeg fikk meg en power napføler meg som et nytt menneske
![]()
Helt enigJa, de trenger jo detprøver å få han med ut litt hver dag, selv om noen dager er ganske uaktuelle.. Drar ikke vogna med ut i storm liksom
Haha, ja du får la han slippe energien fra seg ute![]()
Så såvidt Gitte tidligere idagTror det. Føler jeg har sett dem her og der innimellom.![]()
Så herlig!Trodde jeg skulle stryke med I natt, men jeg overlevde natten, og nå er ting mye bedre, om enn litt ømt.. Far og sønn ligger og sover. Jeg vasket badet etter at jeg dusjet, og mannen skulle steke rundstykker til frokost. Da jeg var ferdig med å vaske så fant jeg dem sovende i dobbeltsengen. ♡ ♡
Siden tempo har roet seg tror jeg ikke det er lavt neiDet skulle være fult mulig det.
Er bare litt i overkant av 1.500 innlegg det.
Her om dagen hadde vi 2.500..
Du sikter kanskje litt lavt![]()
Ja, Beckymams så jeg også i en tråd her idag. Så de er heldigvis ikke helt forsvunnet. Tipper vi ser dem i januar igjen jeg.Så såvidt Gitte tidligere idag![]()
Ja, må jo bare detVi får skravle masse fremover![]()
AbsoluttPowernaps er undervurdert![]()