Oppskrift?Det er det og![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oppskrift?Det er det og![]()
![]()
Ja. Har alltid i mitt liv haft så ont i hode som eg har haft nå siden eg blev gravidDet skjønner jegverste stedet å ha vondt!
Tror det. Føler jeg har sett dem her og der innimellom.Håper det er årsaken![]()
Veldigt lurtJa er derfor gubben også venter litt![]()
Ja synes jeg ogsåVeldigt lurt
Oppskrift?
Trodde jeg skulle stryke med I natt, men jeg overlevde natten, og nå er ting mye bedre, om enn litt ømt.. Far og sønn ligger og sover. Jeg vasket badet etter at jeg dusjet, og mannen skulle steke rundstykker til frokost. Da jeg var ferdig med å vaske så fant jeg dem sovende i dobbeltsengen. ♡ ♡Så flott du har mye melk
Men spreng er ikke kult..
Tar en liten pause nå, men ikke på mer enn 5 minutter.Hihi! Du får gå og gjøre det du skal, så er vi her når du trenger en pust i bakken og.![]()
Herregud. Jeg må lage det når baby kommer ut!Marsipan
Baileys
Sjokolade
Oboy
Vi brukte 6marsipanpølser, 19 kokesjokolader, 2,5dl baileyes og mye oboy..målte ikke det
Det ble 250 kuler.. Så nå skal vi spise oss ihjel![]()
![]()
Det skulle være fult mulig det.25000 i denne tråden idag???![]()
Travle tider, det er det ingen tvil om!Tar en liten pause nå, men ikke på mer enn 5 minutter.
Har så alt for mye å gjøre
Princess er en av de jag skal innom senere i dagPrincess pleier å ha sånne?
Det var ikke akkurat så vanskelig.Så detflinke Musa vår!
Nei for det jeg skulle ha kjøpes på ebayHaha!![]()
Du er sikker på han ikke prøver å lure deg da? Får deg til å tro at det er noe annet enn det er? Villede deg med vilje liksomDet pleier alltid min kjære å gjøre
![]()
Ja haha. Han er ikke så flink på det derHahaden kunne han ha kamuflert bedre
![]()
takker;P bare halsbrannen forsvinner;PHelt perfekt
Nyt permisjon!
Jeg ville nok invistert i en vaskemaskin da jaHaha![]()
Duppa av selv også![]()
men forsov meg ikke!! Yey!!!
1-2 maskiner om dagen? :O
Jeg må booke tid for hver gang, ja.
Så med andre ord er det kanskje en vaskemaskin som blir vårt neste store kjøphaha..
Enten det eller så må jeg kjøpe haugevis av klær i alle størrelser![]()
Han la opp til det på en artig måte, men han er sikkelig nyskjerrig på hvordan svangerskaps hormonene funker og hvilken reaksjon han for på noen utalslelser, begynner snart å bli vant til at han prøver dem ut ;PHaha...flaks for han da at du fikk latterkick isteden for raseri![]()