Skravletråd desember

Så flott du har mye melk:D
Men spreng er ikke kult..
Trodde jeg skulle stryke med I natt, men jeg overlevde natten, og nå er ting mye bedre, om enn litt ømt.. Far og sønn ligger og sover. Jeg vasket badet etter at jeg dusjet, og mannen skulle steke rundstykker til frokost. Da jeg var ferdig med å vaske så fant jeg dem sovende i dobbeltsengen. ♡ ♡

Hihi! Du får gå og gjøre det du skal, så er vi her når du trenger en pust i bakken og. ;)
Tar en liten pause nå, men ikke på mer enn 5 minutter.
Har så alt for mye å gjøre

Haha! :P

Du er sikker på han ikke prøver å lure deg da? Får deg til å tro at det er noe annet enn det er? Villede deg med vilje liksom :p Det pleier alltid min kjære å gjøre :p
Nei for det jeg skulle ha kjøpes på ebay :p så jeg måtte delvis vise han det :p hahah.

Haha :D
Duppa av selv også :D :P men forsov meg ikke!! Yey!!!

1-2 maskiner om dagen? :O
Jeg må booke tid for hver gang, ja.
Så med andre ord er det kanskje en vaskemaskin som blir vårt neste store kjøp :p haha..
Enten det eller så må jeg kjøpe haugevis av klær i alle størrelser :p
Jeg ville nok invistert i en vaskemaskin da ja :)
Vi har ett barn som gulper veldig mye. Så det går en del maskiner i uka. Ikke bare hvit og farget vask, men vasker ull minst 2 ganger i uka også :p

Haha...flaks for han da at du fikk latterkick isteden for raseri:p
Han la opp til det på en artig måte, men han er sikkelig nyskjerrig på hvordan svangerskaps hormonene funker og hvilken reaksjon han for på noen utalslelser, begynner snart å bli vant til at han prøver dem ut ;P

Back
Topp