Skravletråd desember

God kveld .
Vi har vært i trondheim med tuppa og handlet julegaver hverandre fra tuppa og oss i dag.

På vei hjem var jeg glad for at det var et stykke å kjøre så jeg fikk tatt meg en dupp :p

Nå ser jeg litt på tv og leter etter motivasjon til å legge på plass klærne som jeg har lagt sammen. .

Bare kan han være her i natt jeg tåler ikke trynet på han idag haha! Stakkars da [emoji14] ser han ikke nå for er på soverommet, men jeg skal rydde i morgen og gjemme pcen hans mohahaha [emoji14] sagt det er greit men han har blitt helt avhengig av den ! [emoji14] han sitter å ler av ett eller annet og jeg hater latteren hans sånn som gravid haha herregud [emoji14]
Hoho! Gravidhormoner er ikke til å spøke med! Samboeren min mente han gikk på nåler fordi han ikke visste om jeg plutselig kom til å eksplodere. Jeg var selvfølgelig helt uenig i at mine utblåsninger kom helt ut av det blå. Jeg hadde da signalisert leeenge at det kanskje var på tide å gjøre sånn eller sånn.

Hoho! Gravidhormoner er ikke til å spøke med! Samboeren min mente han gikk på nåler fordi han ikke visste om jeg plutselig kom til å eksplodere. Jeg var selvfølgelig helt uenig i at mine utblåsninger kom helt ut av det blå. Jeg hadde da signalisert leeenge at det kanskje var på tide å gjøre sånn eller sånn.
Jeg er slik nå litt om dagen :(
Tanta er fryktelig slem denne gang

Hvor lenge varer egentlig den influensasesongen? Jeg hadde ventet med å ta den til etter jul I hvert fall. Vet ikke om det er poeng i å ta den så sent? Jeg tok den ikke, og fikk heldigvis ikke influensa.

Back
Topp