Skravletråd desember

Ble enkel middag her idag. Hadde eeegentlig tenkt å lage gryterett, men så fikk jeg vite at mannen ikke kommer hjem før i åttetiden. Så da fikk jeg akutt lyst på sånn lørdagskylling! Ikke hatt det på mange år! Så da blir det det, salat og pommes strips. Føler meg som en ungdom igjen. :p

Ble enkel middag her idag. Hadde eeegentlig tenkt å lage gryterett, men så fikk jeg vite at mannen ikke kommer hjem før i åttetiden. Så da fikk jeg akutt lyst på sånn lørdagskylling! Ikke hatt det på mange år! Så da blir det det, salat og pommes strips. Føler meg som en ungdom igjen. :p
Er det grillet kylling? :)

Ja, sånn marinert i aluminiumsform. Elska det i ungdommen, spent om det fortsatt er godt. Ny produsent da.
Det tror ikke jeg at jeg har smakt :O kun sånn fra grillskap. Høres ikke så verst ut :)

Hmmm vaksine eller ikke for influensa hva hadde du gjort? :) vil ikke ødelegge jula ... Jeg blir alltid så dårlig av de :(

Deilig for ham det:)
Ja men straffen kom nå i kveld. Brukte 1 time og 18 min på å få han til å sovne skikkelig:-/. Oppi alt dette kom gubben hjem og det hørte mini. Og selvsagt holdt han på å sovne da. Ble lys våken og brukte ennå lenger tid. Han forbinder gubben med lek og moro og ikke soving:-/

Back
Topp