Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alene hjemmeSå deilig å slappe av med filmHva ser du på?
Hvordan er hånda?Jeg er såååå trøttt
Fått i uke 5 begge gangene jeg :OFikk bekkenløsning allerede rundt uke 12![]()
Er det grillet kylling?Ble enkel middag her idag. Hadde eeegentlig tenkt å lage gryterett, men så fikk jeg vite at mannen ikke kommer hjem før i åttetiden. Så da fikk jeg akutt lyst på sånn lørdagskylling! Ikke hatt det på mange år! Så da blir det det, salat og pommes strips. Føler meg som en ungdom igjen.![]()
Ja, sånn marinert i aluminiumsform. Elska det i ungdommen, spent om det fortsatt er godt. Ny produsent da.Er det grillet kylling?![]()
Takk for detUff da
God bedring
Det tror ikke jeg at jeg har smakt :O kun sånn fra grillskap. Høres ikke så verst utJa, sånn marinert i aluminiumsform. Elska det i ungdommen, spent om det fortsatt er godt. Ny produsent da.
Den de hadde før var iallefall veldig saftig og god. Spent på om denne er likedan!Det tror ikke jeg at jeg har smakt :O kun sånn fra grillskap. Høres ikke så verst ut![]()
Hadde garantert vaksinert.Hmmm vaksine eller ikke for influensa hva hadde du gjort?vil ikke ødelegge jula ... Jeg blir alltid så dårlig av de
![]()
Men vente til etter jul?Hadde garantert vaksinert.![]()
Synes den er god, jeg.. Hihi. Har hatt sånn én gang på 10 år eller noe [emoji14]Ja, sånn marinert i aluminiumsform. Elska det i ungdommen, spent om det fortsatt er godt. Ny produsent da.
Vi tenkte å spille ps3 om lille sovner i rett tidDeiligSlappe av og rydde om ikke N sovner for sent
kanskje spille med mann om det ikke blir for sent
God bedring til dere begge <3Skal ligge i sofaen og slappe av![]()
Haha la de venteJaja, folk får bare vente på oss
Maser de?![]()
KoseligVi tenkte å spille ps3 om lille sovner i rett tid![]()
Ja men straffen kom nå i kveld. Brukte 1 time og 18 min på å få han til å sovne skikkelig:-/. Oppi alt dette kom gubben hjem og det hørte mini. Og selvsagt holdt han på å sovne da. Ble lys våken og brukte ennå lenger tid. Han forbinder gubben med lek og moro og ikke soving:-/Deilig for ham det![]()