Skravletråd desember

Litt greit med noen fridager da :) har du grei vakt på julaften eller? Hva skal dere på julaften da?

Jeg skal være hjemme i jula, så reiser meg og lillebror til Bergen den 28 og blir til den 3 januar :) skal bli greit å komme seg litt bort og så skal det bli koselig å få vist han frem til alle kjente der borte :D
Veldig greit med litt fri:D julaften jobber jeg kl 08-12...ikke så ille;)
Julaften feires her hjemme med svigers:)
Så gøy å dra til Bergen:D familie der?

Veldig greit med litt fri:D julaften jobber jeg kl 08-12...ikke så ille;)
Julaften feires her hjemme med svigers:)
Så gøy å dra til Bergen:D familie der?

Nei det var ikke ille, en kort dag før dagen har fått startet skikkelig :) hyggelig med svigers på besøk da :) har dere andre planer for jula da?

Ja har både familie og venner der, så har jeg ikke hvert der siden i våres og det er alt for lenge siden..

Han pleier å ta en dag avspasering. Både pga mye jobbing og fordi han ofte har jetlag. Og noen ganger har grunnen bare hvert kosedag med familien ;) Han har sin siste ferie uke i jula, så da blir det mye kos i hvert fall :) Og vi skal få litt barnefri (forslag fra stemoren til samboeren, hu elsker barn). Så da skal vi ut å stå på slalom :) Blir kos å gjøre litt uten babyen også. Sist jeg sto på slalom hadde jeg akkurat funnet ut at jeg var gravid, så da slo jeg bare litt. Satt en del på cafen mens de andre kjørte.
Blir nok deilig å ha han hjemme i jula da :) og ikke minst litt barnefri ;) har ikke stått på slalom siden februar 2014 :O fikk ikke med meg forrige sesong siden jeg var gravid. Og innen sesongen starta hadde jeg så bekkenløsning :/

Blir nok deilig å ha han hjemme i jula da :) og ikke minst litt barnefri ;) har ikke stått på slalom siden februar 2014 :O fikk ikke med meg forrige sesong siden jeg var gravid. Og innen sesongen starta hadde jeg så bekkenløsning :/
Mhm :) Blir deilig begge deler :)
Før i fjor var det 5 år sia sist... Æsj... :/ Fikk bekkenløsning jeg også:/

Back
Topp