Skravletråd desember

Skjønner godt du er sliten når han kommer hjem. Har han mye fri når han har vært så lenge på reise da eller er det tilbake rett i jobb?
Han pleier å ta en dag avspasering. Både pga mye jobbing og fordi han ofte har jetlag. Og noen ganger har grunnen bare hvert kosedag med familien ;) Han har sin siste ferie uke i jula, så da blir det mye kos i hvert fall :) Og vi skal få litt barnefri (forslag fra stemoren til samboeren, hu elsker barn). Så da skal vi ut å stå på slalom :) Blir kos å gjøre litt uten babyen også. Sist jeg sto på slalom hadde jeg akkurat funnet ut at jeg var gravid, så da slo jeg bare litt. Satt en del på cafen mens de andre kjørte.

Ja jeg jobber endel:)
Har fri 1. og 2.dag da!
Hvor skal du i jula?:)

Litt greit med noen fridager da :) har du grei vakt på julaften eller? Hva skal dere på julaften da?

Jeg skal være hjemme i jula, så reiser meg og lillebror til Bergen den 28 og blir til den 3 januar :) skal bli greit å komme seg litt bort og så skal det bli koselig å få vist han frem til alle kjente der borte :D

Første fragmin satt og jeg besvimte ikke :D

Ja

Det er vist mye jeg ikke kan gjøre sitter og ser på som en dust. Men når de er ferdig med å rydde ut er det bare å sette på maska og begynne å vaske et rom av gangen. Om jeg klarer å bli ferdig til den 20 med dette da blir jeg glad:) vil ikke ha med dette inn i det nye året:)
Må du vaske også?!:( så kjedelig..

Må du vaske også?!:( så kjedelig..

Ja ikke tro at jeg slipper unna. Hjalp ikke da gubben sa han måtte jobbe overtid på jobben i helga:/

Hva skal dere i kveld da? :)

Back
Topp