Skravletråd desember

Jeg skal kjempe meg gjennom et fjell med skittene klær. Få vasket, tørket og brettet alt.. Bruker sikkert et par dager på det :P

Bare å nyte en rolig start på uka da :)
Åh, slitsomt, men deilig når det er gjort da! Haha, jeg sitter fortsatt i morgenkåpa. Telefonen har ringt i et sett idag, så har ikke rukket å komme meg i dusjen enda. :p

Holder på å smelte sukker for å montere pepperkakehuset.
Frøkna kommer og spør om hun kan hjelpe.
Jeg sier ikke denne gang, siden det er veldig varmt og man kan lett brenne seg.
Hun ser på meg med store øyne og sier: Mamma, da må du bruke solkrem
Hahaha, så utrolig herlig!

Får gjøre meg klar til å gå ut i - 5... Fant ut at ull tøyet mitt er trangt på magen. Buksen, men har genser da :) tenkte å bare bruke mammabukse og ulltøy på topp med fleece utenpå. Snuppa har ull body, bukse og genser. Hun skal ha på ull genser også. Håper å få hentet vinterskoene i bhg om henne må være hjemme i morgen så hun har de når vi trenger de :) ha en fin dag :) driver og å tenker ut middag... Hmmm vanskelig for kun grandis som frister haha :p eller generelt pizza :p
Pizza kan være et fullverdig måltid det, av og til! :D

ImageUploadedByBV Forum1450101269.172813.jpg
Skulle bare på do jeg og på min sovnet henne så hun er langt fra i form ❤️ ligger i vognen sin frivillig nå. Kaldt ute men overlever :) -5

Ah. Synes jeg leste noe om Canada i denne tiden. Kan hende jeg så feil [emoji14] Hvordan går det å være så mye alene med snuppa da?
Joda, han er på vei til canada nå. Skal være der denne uka. Holde kurs og litt service på utstyr.
Det går greit. Men kjenner jeg er sliten når han kommer hjem...

Pizzaen på Narvesen var mislykket ... Må ha grandis :p haha! Får bli kveldsmaten :p

Back
Topp