Skravletråd desember

God formiddag Sara:D
Langt på dag nå ja. Ferdig på fysio, straks hårklipp så jeg er klippet til jul (som en forandring, jeg pleier klippe meg sånn fredag eller lørdag sen helga vi har dåp, nå tar jeg det før fødsel :-) )

Selvsagt utsolgt for guttungen størrelse i "skjorte med slips" på cubus, som han syntes så fint ut. Får finne noe annet

Og jeg som følte jeg hadde sunket lavt og skulle be om sykemelding i utgangspunktet. Føler meg så liten.
De e ikkje alla som skall vara i helsevesen å jobba. Da sko eg ha sakt ge meg en time hoss en annan lege. Eller att hon skulle førklara å be legen skriva en ny sykemelding

De e ikkje alla som skall vara i helsevesen å jobba. Da sko eg ha sakt ge meg en time hoss en annan lege. Eller att hon skulle førklara å be legen skriva en ny sykemelding
Jeg tror ikke hun skjønte greia eller ville skjønne. Jeg tenkte jeg skulle ringe på nytt i morgen, men ikke nevne noe om at jeg har 80% sykemelding fra før av. Hvis ikke det funker, drar jeg bare opp til legekontoret og nekter å gå før jeg får snakket med legen selv.

Back
Topp