Mener det stemmer jaOnsdag, var det ikke det de sa da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mener det stemmer jaOnsdag, var det ikke det de sa da?
Langt på dag nå ja. Ferdig på fysio, straks hårklipp så jeg er klippet til jul (som en forandring, jeg pleier klippe meg sånn fredag eller lørdag sen helga vi har dåp, nå tar jeg det før fødselGod formiddag Sara![]()
bra fordeling;PMannen er hjemme med sykt barn. Jeg skal jobbe overtid
Flyttar dere??Nå er første lasset borte fra leiligheten. så er det neste tur om en times tid, da burde alt være borte utenom noen småting som de ikke ønsket som vi må finne noen nye eiere til !
Rydder ut et dødsbo hos en slektning av meg, er så heldig og fikk oppgaven siden jeg bode rett ved. ..... kanskje kjipt egenlig!Flyttar dere??
De sko du huskat på å gjørHaha nei det glemte jeg faktisk å gjøre![]()
Jenta somna og eg somna sammen med henneNå har han omsider sovnet her. Måtte sutre litt for passet han tydeligvis ikke å sove selv om han var trøtt
De e ikkje alla som skall vara i helsevesen å jobba. Da sko eg ha sakt ge meg en time hoss en annan lege. Eller att hon skulle førklara å be legen skriva en ny sykemeldingOg jeg som følte jeg hadde sunket lavt og skulle be om sykemelding i utgangspunktet. Føler meg så liten.
De værsta var eg hade en jordmor somUff ja, møtte et par av dem sist. :O
Ohh ja sov i 2 timmarHåper du klarer å sove litt til!
Ja nå våkna eg precis efter 2 timmar søvn, er fortsatt lika sliten. Hade gjærna leget i sængen hela dagen men jenta på 17 mnd klarar seg ikkje selv.Skal vi bare gjør det i dag da? Hehe
Ikkje kjekt med Sånna netterJa, han ville visst ikke sove inatt han![]()
Så herligJenta somna og eg somna sammen med hennesov 2 timmar
He he må bli sånnbra fordeling;P
Jeg tror ikke hun skjønte greia eller ville skjønne. Jeg tenkte jeg skulle ringe på nytt i morgen, men ikke nevne noe om at jeg har 80% sykemelding fra før av. Hvis ikke det funker, drar jeg bare opp til legekontoret og nekter å gå før jeg får snakket med legen selv.De e ikkje alla som skall vara i helsevesen å jobba. Da sko eg ha sakt ge meg en time hoss en annan lege. Eller att hon skulle førklara å be legen skriva en ny sykemelding