Skravletråd desember

Nei, jeg har da proppet i meg mer smertestillende og tenkte jeg skulle ringe på nytt i morgen. Ikke nevne noe med sykemelding.

Håper virkelig det ordner seg for deg!!

Syns du skal fortelle legen din om hvordan du ble møtt av helsesekretæren når får deg time!!

God bedring <3

Uff :p
Her har jeg og prøvd å styre sovingen litt på dagtid..men det funker bare ikke :p
Er bare de siste to nettene han har begynt å være sånn våken da :o
Sliter litt med å styre den sovingen selv :o for det er ikke alltid hun sover like lenge, så da må vi legge til en lengere lur senere. Å da kan hun sove leeenge :p

Håper det går tilbake til normalen med sovingen :)

Hittil har jeg levert eldste på skolen og handlet.
Er hjemme med de to yngste så får ikke gjort så mye, håper på noe husarbeid, og få begynt med julepålegget

Koselig med de små hjemme da :)

Lager du julepålegg selv? Hva lager du da?? Elsker jule frokost og jule lunsj :D masse godt å ha på maten!

Kjenner følelsen! Hva skal du gjøre idag?
Idag har jeg faktisk ingenting å gjøre, bortsett fra litt husarbeid og handling. Resten av uka blir travel da.

Jeg skal kjempe meg gjennom et fjell med skittene klær. Få vasket, tørket og brettet alt.. Bruker sikkert et par dager på det :P

Bare å nyte en rolig start på uka da :)

Sliter litt med å styre den sovingen selv :o for det er ikke alltid hun sover like lenge, så da må vi legge til en lengere lur senere. Å da kan hun sove leeenge :p

Håper det går tilbake til normalen med sovingen :)

Ja, sant.. Plutselig sover de kortere eller lengre enn ellers :p
Men det går seg nok til etterhvert det og :)

Hadde glemt hvor hardt det er med nattevåk.. blir hardt når de to eldste må leveres på skolen og I bhg etter jul..

Ikke så mye egentlig. Tenkte meg i åpen barnehage med mini men kvalmen slår meg ut så får ta en rolig hjemmedag idag. Må handle litt da så ut en tur blir det. Du da?
God bedring til deg:) håper det gir seg snart!
Jeg driver bare på hjemme:) pakker inn gaver og hører på julemusikk!

Koselig med de små hjemme da :)

Lager du julepålegg selv? Hva lager du da?? Elsker jule frokost og jule lunsj :D masse godt å ha på maten!
Jeg lader svinerull med sopp og 2 roastbiff, en vanlig og en med julesmak (marinert i rødvin, appelsin, nellik og kanel).
Mamma lager sylte og leverpostei og så bytter vi litt

Uka med punkter på kalenderen hver dag er igang. Dvs, fredag tror jeg ikke vi har noe annet enn "siste skoledag og siste dag på bhg før jul" han skal i kirka, men det gjør jo ikke vi noe for.

Jeg har er papir med datoer og hva på kjøleskapet, det er nissefest, julefest på ettermiddagen, jordmor, fysio, barnelege, veninne med hjem og sikkert mer jeg ikke husker i farta.

Yngste er sendt avsted med glitter og "noe hvitt som går utenpå yttertøy", derav ikke luciakjolen sin, men en av farens t-skjorter i dag, de skal ta buss til sykehjemmet og synge Lucia. Jeg skal på fysio-trening og til frisøren. Ungene får egne rom og julegaver til svigerfar mm skal sendes.

Tunga beint i munnen denne uka.
Jepp, denne uka er vel den mest hektiske i året!:D

Back
Topp