Skravletråd desember

God morgen :) her våknet N og var tørst klokken 08:23 og hun ligger på meg og delvis sover. Jeg prøver å få tak i riksen ang 28, men opptatt :p prøver igjen snart :) hva skal dere idag? :)
Ikke så mange planer egentlig. Vurderte å få i åpen barnehage men kvalmen har slått meg helt ut. Gubben har en del å ordne opp i etter farens død så er nok ikke håp at han heller tar mini med seg i barnehagen. Får se om formen bedrer seg slik jeg ihvertfall får ryddet litt

God morgen :) her våknet N og var tørst klokken 08:23 og hun ligger på meg og delvis sover. Jeg prøver å få tak i riksen ang 28, men opptatt :p prøver igjen snart :) hva skal dere idag? :)
God morgen :) høres ut som en koselig morgen :D
Håper du får tak i riksen :)
Vi skal poste julekort :) og muligens på ikea (igjen) :p

God morgen:D
Jeg har ferie denne uka så skal prøve å bli ferdig til jul:P

I dag sov vi lenge, måtte vekke tuppa 8.15, herlig. Hun var nok sliten etter bursdagen og våknet kun en gang i natt. Hurra.
I dag skal jeg levere tuppa i bhg, pakke noen gaver og prøve å få sendt de. Så passe nevøen min og etter det skal vi alle sammen til Trondheim å handle julegaver til hverandre.
Håper du får en super dag:D

Ikke så mange planer egentlig. Vurderte å få i åpen barnehage men kvalmen har slått meg helt ut. Gubben har en del å ordne opp i etter farens død så er nok ikke håp at han heller tar mini med seg i barnehagen. Får se om formen bedrer seg slik jeg ihvertfall får ryddet litt
Håper du får bedre form :)

God morgen :) høres ut som en koselig morgen :D
Håper du får tak i riksen :)
Vi skal poste julekort :) og muligens på ikea (igjen) :p
Vi koser oss :D må hun bare bli frisk :) fikk tak i de og får ul 28. :) koselig da :D ååå ikea er alltid kaos :p men mye fint da :)

Har visst kontroll idag hos legen jeg :)

God morgen! Jeg sitter i morgenkåpa og lurer på om jeg etterhvert skal komme meg i dusjen. Utrolig deilig å ha en rolig morgen. :)

Det blir bedre når jeg sover litt, men i dag våknet jeg litt småuggen, når jeg tenker tilbake på.det jeg spiste i går så er det kanskje ikke så rart :p mye mer søtt enn jeg er vant til, og ikke noe mat etter kl 17 30, det er for lite . Håper det blir bedre i dag :)
Uff ja, pleier å hjelpe å spise ofte og lite for meg, så kan være magen protesterte litt. :)

Back
Topp