Skravletråd desember

Enkelte legesekretærer/helsesekretærer burde ikke jobbet med det de jobber med! Blir så sint!!! *ut med dagens frustrasjon*

Ellers har dere hatt en fin start på dagen? :)

Kunne ikke vært mer enig med deg!!
Det er kjempe frustrerende å komme i kontakt med disse personene!! Noen ganger blir jeg så varm i trøya at det frister å si sannhetens ord rett til dem..

Dagen min har nettopp begynt! Jeg skal snart ut å fylle bensin i bilen min :D

Helt enig møtt en sykepleier som tar vare på demense helt ut uten snev av empati . Og evne til å se andre mennesker i det hele tatt. Helt klart om hun kommer tilbake til sykehuset så bytter jeg sykehus....
Blæ! Jobber du på sykehus? Nei, noen mennesker er bare ikke egnet dessverre.
I mitt tilfelle så mente legesekretæren at jeg ikke trengte hastetime til legen, men måtte vente til i januar. Problemer er at jeg har time i januar, men det haster nå så jeg kan ikke vente til da.

N sovnet en time før hun er ikke i form :( ser på ELF jeg :D

Blæ! Jobber du på sykehus? Nei, noen mennesker er bare ikke egnet dessverre.
I mitt tilfelle så mente legesekretæren at jeg ikke trengte hastetime til legen, men måtte vente til i januar. Problemer er at jeg har time i januar, men det haster nå så jeg kan ikke vente til da.

Det er jo helt høl i huet.. Hva gjør du nå da? Kanskje du skal prøve ringe på nytt imorgen!!? Forhåpentligvis sitter det ei annen en ved telefonen da?

Kunne ikke vært mer enig med deg!!
Det er kjempe frustrerende å komme i kontakt med disse personene!! Noen ganger blir jeg så varm i trøya at det frister å si sannhetens ord rett til dem..

Dagen min har nettopp begynt! Jeg skal snart ut å fylle bensin i bilen min :D
Og det verste er at de har såye unødvendig makt. Jeg fikk jo ikke legetime, noe jeg sårt trengte!

Da blir sikkert bilen glad :)

Og det verste er at de har såye unødvendig makt. Jeg fikk jo ikke legetime, noe jeg sårt trengte!

Da blir sikkert bilen glad :)

Det er dessverre slik, ja!! Så mange som misbruker denne makten de har!!

På mitt legekontor blir sykemeldinger ansett som hastesaker.. Håper du får en time før i januar!!

Herlighet! Gikk det bra?
Her mente hun legesekretæren at jeg ikke kunne få legetime før i januar, fordi det ikke var en hastesak (jeg ringte for å få 100% sykemelding pga bekkenet, istedenfor 80% som jeg har nå). For i dag hadde hun bare hastetimer.
Ja, gikk heldigvis godt, fikk komme inn på dagen til den private gyneokologen min. :rolleyes:
Haha, uff, er det sant? :O hva ble dere enige om da?

Det er jo helt høl i huet.. Hva gjør du nå da? Kanskje du skal prøve ringe på nytt imorgen!!? Forhåpentligvis sitter det ei annen en ved telefonen da?
Nei, jeg har da proppet i meg mer smertestillende og tenkte jeg skulle ringe på nytt i morgen. Ikke nevne noe med sykemelding.

Ja, gikk heldigvis godt, fikk komme inn på dagen til den private gyneokologen min. :rolleyes:
Haha, uff, er det sant? :O hva ble dere enige om da?
Uff, dumt man må være så avhengig av det private :(
Vi ble ikke enig, og det er det som er problemet :( hun har jo så mye makt og gir meg jo ikke time

Det er dessverre slik, ja!! Så mange som misbruker denne makten de har!!

På mitt legekontor blir sykemeldinger ansett som hastesaker.. Håper du får en time før i januar!!
Ja, vanligvis pleier det å betegnes som hastesak. Men nå har jeg jo 80% sykemelding allerede, så da var det ikke noe hast med de siste 20%

Back
Topp