JaSå deilig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaSå deilig![]()
Bare å brette opp ermeneBare lyst å være under dyna i dag, trøtt å kald.. Meeen jula nærmer seg og masse som må bli gjort før vi kan senke skuldrene å slappe av![]()
Hva skal damene til med i dag?
God ettermiddagGodmorgon alle sammen![]()
Takk for detTakk, du også![]()
Åh yesJa bra. Husk på det till ett annat tillfælle
Ååh gud jaHvorfor har de terrorisert deg på mobilen? Hva maser de så fælt om?![]()
Din bestemors leilighet?Godt å sove en halvtime sitter og ser på flytte folka ribbe leiligheten kaldt er det også.
Æsj da, kjip opplevelse??Enkelte legesekretærer/helsesekretærer burde ikke jobbet med det de jobber med! Blir så sint!!! *ut med dagens frustrasjon*
Ellers har dere hatt en fin start på dagen?![]()
Mye våken på natta med lille?Hadde glemt hvor hardt det er med nattevåk.. blir hardt når de to eldste må leveres på skolen og I bhg etter jul..
JaDin bestemors leilighet?![]()
Ja alleHåper også det.
Så koselig. Har du mange gaver du må pakke inn?
Håper du sov godtDa skal jeg sove litt![]()
Ja da har du litt å pakke innJa alle20-25 tror jeg...
Men nå baker jeg marvpostei![]()
Bra han ikke skulle være lengre borte daMhm, gikk fintLitt grining når hu fikk vaksine da, men det er jo vanlig
![]()
Han har billett hjem på fredag, men han kan jo gjøre om billetten også da... Men håper på fredag, for vi må kjøre rundt med jukegaver, handle, vaske og skaffe juletre før jul..
Hørtes ut som en koselig juleforbtedelses dag![]()
Tenkte å bake litt etterpå. Tror snuppa vil sove en del etterpå fordi hun ble holdt våken fra 8 til kontrollen kl. 10 (sovna 2-5min i bilstolen bare). Og hu pleier å sove til kl.11-12. Så hun var trøtt og grinete frem til ammingen nå. Og i tillegg fått vaksiner. Så da vil hun nok sove en del.![]()
Gjorde detHåper du sov godt![]()
Nei, er som regel sekretærene som er de som er vanskelige. Ring igjen i morgen!Hadde jeg bare fått snakket med legen, hadde jo han fortstått. Trenger jo egentlig ikke time engang.