Skravletråd desember

Han sovna... Og nå skulle han ha mat igjen visst :o hvordan går natten der? :)

Håper han sovner fort igjen etter maten <3
Her går natten som vanlig!! Sovnet rundt 01.30-02.00 tiden og våknet av halsbrann og at jeg måtte tisse kl. 03.45 :)

Får selvfølgelig ikke sove igjen, så sitter derfor nå i stua og spiser klementiner :D

Håper han sovner fort igjen etter maten <3
Her går natten som vanlig!! Sovnet rundt 01.30-02.00 tiden og våknet av halsbrann og at jeg måtte tisse kl. 03.45 :)

Får selvfølgelig ikke sove igjen, så sitter derfor nå i stua og spiser klementiner :D

Ja, håper og det! :p
Uff, halsbrann er noe drit! :o
Klementiner! Nam! Her endte jeg opp i julekakeboksen :o oops..

Ja, håper og det! :p
Uff, halsbrann er noe drit! :o
Klementiner! Nam! Her endte jeg opp i julekakeboksen :o oops..

Haha, så sprøtt at du nevner julekakeboksen.. Var nettopp på kjøkkenet og hentet boksen med sandnøtter i :p syns sandnøtter og klementiner passer så utrolig godt sammen :D Nam Nam :D

Føler meg kjempe sunn her jeg sitter i mørket og spiser på natten :p

Det var det da.
Vi skal til svigermor på formiddagen og til mine foreldre på middag etterpå :p haha, typisk!

He he!! Utrolig typisk at man har fullbooka dager etter netter med lite søvn.. :/ :p

Blir koselig med familiebesøk imorgen da! I og med at du skal til barnets besteforeldre vil du kanskje bli avlastet litt, slik at du kan få hvilt deg litt på sofaen deres i hvertfall :D

He he!! Utrolig typisk at man har fullbooka dager etter netter med lite søvn.. :/ :p

Blir koselig med familiebesøk imorgen da! I og med at du skal til barnets besteforeldre vil du kanskje bli avlastet litt, slik at du kan få hvilt deg litt på sofaen deres i hvertfall :D

Ja, sant.. Så flott at! :p
Ja, kan sikkert alltids ta en timeout på soffen hos mamma :p
Men nå sovna han igjen her, så da prøver jeg meg på litt mer søvn :o

Jepp! Han våkna kl1..så hadde han visst ikke planer om å sove mer :p
Sovna kl4, og nå skulle han ha mat igjen :p yey..
Hoho det er en av de nettene ja :p nei her er det også en som er våken :) hun syns det var passende å våkne samtidig med pappan sin :p

Aner ikke :( fikk sove litt istad, men så ringte alarmen til samboer og lille våkna :p så nå er jeg dævtrøttt og har en liten frøken i sengen som er lys våken :p fantastisk.

Så typisk at hun også våknet av alarmen til samboeren din :P :D
Får håpe hun blir søvnig igjen etter hvert, slik at du får sovet litt til!!

Så typisk at hun også våknet av alarmen til samboeren din :P :D
Får håpe hun blir søvnig igjen etter hvert, slik at du får sovet litt til!!
Haha det værste er at den alarmen ringer hvert 3 min :o å den ringer en god stund før han registrerer at den ringer :p så joda nå håper jeg hun sovner snart :D

Back
Topp