De hoppas eg ogHåper ledelsen holder.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De hoppas eg ogHåper ledelsen holder.![]()
Jeg fikk ny pc til bursdagen, tv for to år siden. Varierer veldig her ogsåVi har ikke noe budsjett i for fikk jeg ny pc.somsagt jeg er veldig bortskjemt. Men jeg blir like glad for en sånn vase til 500
Han har ønsket seg en bridge til sonosen og rensemiddel til barbermaskin, det koster til sammen ca 1300.
Da er det jo ekstra kjektJa, de er veldig glad i hverandre de går på samme avdeling i bhg også![]()
Jeg så akkurat detJa kengu sa det![]()
Eg tror du vinner.7 måls ledelse
HahahaJeg så akkurat det![]()
Og bare 9 minutter igjen nå7 måls ledelse
Yes det er detOg bare 9 minutter igjen nå![]()
Ja, nå er det godt håp!Yes det er det
Nå må det gå veienYes det er det
Jeg ønsker meg ipad eller ett acne skjerfDen vesken jeg ønsker meg er jo nesten like dyrmen huff. Vanskelig altså
Oooh er den god? Tydelig at denne må prøves utNeihar bare kjøpt sånn pulvergreier
bare å blande med vann..
Nå begynner jeg ha troa da... Men de har surra mer enn de kan gjøre fremover...Den er heldigvis det
Ikke helt topp fra Tyskland sin side heller.
Ja, jeg synes det har vært en del surr. Det har vi ikkje råd til mot bedre motstand:/Nå begynner jeg ha troa da... Men de har surra mer enn de kan gjøre fremover...
Lista er innafor her. Men ikke gitt jeg hadde fått noe fra den...Kom fram til;
1. Michael kors- riley
2. De nye finn schøll vasene
3. Gavekort på massasje
4. Gavekort hos hudpleier
5. Sydentur
6. Ny telefon
7. Kari traa ullundertøy
8. Nye briller
(Ikke i denne rekkefølgen)
Er jeg helt blåst,eller er denne en god blanding av ting som er vettugt å kjøpe til jul og ting det er lov å ønske seg?![]()
Det gjør detNå må det gå veien![]()
Er vel i grunnen bare å synge Seier'n er vår, nåJa, nå er det godt håp!