Njaa gjør ikke detHjelper kanskje ikke med store dådyrøyne heller?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Njaa gjør ikke detHjelper kanskje ikke med store dådyrøyne heller?![]()
Litt for mye rot til at jeg er trygg... Men oddsen er på vår side enn så lenge..Er enda lenge igjen, men synes det ser bra ut
Tross litt rot.
Kjenner meg igjen. Brukte ikke klokke da vi møttes,. Skal si han har sikret seg at jeg alltid har klokke nå.Samme her, ønsket meg klokke til jul for 2 år siden, og nå har jeg 7 stk som jeg har fått av hanhan er mye på tax free og jeg bruker det alltid
![]()
Den er heldigvis detLitt for mye rot til at jeg er trygg... Men oddsen er på vår side enn så lenge..![]()
En til enhver anledning, også ender jeg jeg som regel opp med å bruke smartklokken minKjenner meg igjen. Brukte ikke klokke da vi møttes,. Skal si han har sikret seg at jeg alltid har klokke nå.![]()
E det længe igjen av kampenJa, vi satser på det![]()
Er enda igjen 15 minutter.E det længe igjen av kampen
Ja. Er så glad i den siste pulsklokka jeg fikk at jeg til og med bruker dem på fest. Fullstendig avhengig.En til enhver anledning, også ender jeg jeg som regel opp med å bruke smartklokken min![]()
De spelar mot? me kryssar fingararnaEr enda igjen 15 minutter.
Håper ledelsen holder.Er enda igjen 15 minutter.
Tja det kommer jo an på budsjettet. For meg er det dyre ønsker men lov å ønske; )Kom fram til;
1. Michael kors- riley
2. De nye finn schøll vasene
3. Gavekort på massasje
4. Gavekort hos hudpleier
5. Sydentur
6. Ny telefon
7. Kari traa ullundertøy
8. Nye briller
(Ikke i denne rekkefølgen)
Er jeg helt blåst,eller er denne en god blanding av ting som er vettugt å kjøpe til jul og ting det er lov å ønske seg?![]()
Mot TysklandDe spelar mot? me kryssar fingararna![]()
Haha, Høres ut som meg og min kjære samsungJa. Er så glad i den siste pulsklokka jeg fikk at jeg til og med bruker dem på fest. Fullstendig avhengig.![]()
Nei då må Norge vinnaMot Tyskland
De spiller mot Tyskland.De spelar mot? me kryssar fingararna![]()
Det må deNei då må Norge vinna![]()
Det gjør jeg ogsåHåper ledelsen holder.![]()
Ja kengu sa detDe spiller mot Tyskland.
Vi har ikke noe budsjett i for fikk jeg ny pc.Tja det kommer jo an på budsjettet. For meg er det dyre ønsker men lov å ønske; )