Skravletråd desember

Ja det er nettopp det [emoji14] folk sperrer veien :o men jeg bare triller på jeg ;) har skjønt at enkelte ikke liker barnevogner [emoji14] jeg overhørte en idag "det er så jævla mange barnevogner her, barnevogner burde forbys på kjøpesentere" [emoji14] ja jøss tenkte jeg ;)
Haha.. Høres ut som en typisk barnløs person. men det er klart, det finnes idioter med barnevogn, som skal kjøre fire i bredden og stoppe opp på veldig ubeleilige steder. Eller de som bare kjører på andre, i stedet for å si "unnskyld, kan du flytte deg litt".

Haha. Sender gubben på butikken for å kjøpe blondebånd til sying, zalo, kaffekapsler, bleier og noen smoothieposer til frøkna med eple og pære.

Utrolig nok kommer han kjem med blondebånd. Og zalo

Men hvor ble det av resten da?

Haha.. Høres ut som en typisk barnløs person. men det er klart, det finnes idioter med barnevogn, som skal kjøre fire i bredden og stoppe opp på veldig ubeleilige steder. Eller de som bare kjører på andre, i stedet for å si "unnskyld, kan du flytte deg litt".
Haha sånne som går 3-4 i bredden med barnevogn kaller jeg barnevognmafian :p

For en stund siden så jeg en trilling vogn :o deen var brei ass! Å holy moly, det må være litt av en utfordring å kjøre gjennom i svingdører :o

Jeg rykker stadig nedover på lista. Dere skravler så fælt :p må vel få satt av litt tid til skravling i kveld jeg også :)

Haha sånne som går 3-4 i bredden med barnevogn kaller jeg barnevognmafian :p

For en stund siden så jeg en trilling vogn :eek: deen var brei ass! Å holy moly, det må være litt av en utfordring å kjøre gjennom i svingdører :eek:
Haha, jaa! Eller at de trillingvognene tar hele fortauet så man tvinger folk ut i gata :p hun jeg møtte på med sånn vogn virket ikke veldig høy i hatten og beklaget seg til alle som måtte vike unna. Stakkars

Haha. Sender gubben på butikken for å kjøpe blondebånd til sying, zalo, kaffekapsler, bleier og noen smoothieposer til frøkna med eple og pære.

Utrolig nok kommer han kjem med blondebånd. Og zalo

Men hvor ble det av resten da?
Resten ligger strødd på veien? Mistet litt og litt? :p

Back
Topp