Jeg liker han!!Nei, han kjenner jeg ikke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg liker han!!Nei, han kjenner jeg ikke
Er han treg?Det gidder ikke jeg![]()
De er deeeiligejanus har vi bare til oss selv. Hun har to joha bodyer med bukse. De er superdeilige
![]()
Hust&Claire er litt dyr, men gode ullklærTil neste å tenker jeg å sy til henne selv
![]()
Hvorfor bensin?Er egentlig ikke så opptatt av merke jeg heller.. Jeg ser på bilene om de ser fine utog så vil jeg ha bensin og firehjulstrekk og da reduseres valgene betraktelig gitt.. Ender vel opp med en diger firkanta dieselbil
Godt å høre at det ikke bare er meg som bryr meg om bil![]()
Neida,men gjerne mens hu egentlig skal. Ikke nå lenger da men når hun var mindreMens hun sover?:O
Yeei, du er flink4.plass og forbi ronja. Det hadde jeg ikke trodd![]()
![]()
Jepp. Tror og det.Det skjønner jeg datror det dabber av her inne nå når så mange nærmer seg toppen
Rett og slett en tradisjon jaog så vinner vi så mye, så da er det ekstra gøy
![]()
Hva var det da?O ja har tjatat på han om det sikker i 1 år
Det var over all forventning jaYeei, du er flink![]()
Godt det ikke bare er meg![]()
Klarer hun å snu seg tilbake igjen selv da?Det er sykt.. må sjekke henne konstant :O snurrer jo i nestet på 2 sekunder og bli liggende på magen. I søvne..
Ja. Er bare at den kan jo ikke bruke de så lenge nå når de vokser så fortDet er ganske dyrt jamen jeg synes de er helt supre!
Sy selv er jo veldig bra!![]()
Begge deler??Til middag eller kvelds?
Håper ikke mi begynner med det og daNeida,men gjerne mens hu egentlig skal. Ikke nå lenger da men når hun var mindre![]()
Så kjedelig da:/
Hvorfor bensin?
Jeg bryr meg nå om bil. Siden jeg kjører den og![]()