Det har jeg ogsåI dag har jeg mye batteri![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har jeg ogsåI dag har jeg mye batteri![]()
Det blir for lettMangler 323 innlegg nå![]()
Hva så du?Straks se litt sport her![]()
Skiskyting sprint for mennHva så du?![]()
Min har vært i masse bursdagsselskap så han var veldig klar over det desverre!Frøkna har ikke hatt bursdagsfest før så vi har bare latt være å prate om det nær henne
Håper det gikk fintJeg gikk en trilleturnå har hun sovet en time
hun får gjerne sove en time til hehe
![]()
Blir nesten detDet blir for lett![]()
Gratulerer så masseHihi. Takk![]()
Formen er bra hos babyen. Jeg er sliten og har vondt i bekken og rygg. Går seg nok til etter hvert. Bekkenet mitt har jo vært helt skakkjørt de siste mnd, og fødselen gjorde vel ikke saken noe bedre. Har sånn ca 0 kjernemuskulatur [emoji14], så er vel derfor ryggen ikke er helt i 100. MEN ellers er alt OK med mine kvinnelige nedre deler, og der priser jeg meg lykkelig over [emoji14]
Vi har emmaljunga city cross. Vi måtte ha ut hattehylla så går barnevogna inn. Men ikke stort mer enn det og noen handleposer. Tenker du å ha bur til hund bake?Ja, vi har sett på den også! Synes den ser helt topp ut jegVi trenger plass til hund og evt barnevogn etterhvert, hvordan ville den bilen holdt da tror du?
Julemarked og levere ut gaverYes de e det?? Planer för helgen
Det ble denSå kjedelig :/
Håper resten av dagen ble bedre![]()
Det var det jeg også tenkteTakk og lov for det![]()
Det hadde vi til lunsj på jobbBle fiskekaker idag. Fikk skikkelig cravings på det idag
![]()
Det var godt å høreDet ble den
Travel dag med andre ord?Som dere har skravla i dagjeg gidder ikke å lese igjennom engang.
Så hva har dere skravla om i dag?
Hele dagen min har stått på hue, har nesten ikke hatt 5 min til å sette meg ned å spise engang. .
Er godt ogDet hadde vi til lunsj på jobb
Har planer om det samme selvHjemme fra butikken. Nå blir det sofa resten av kvelden
Takk. Nei, de er hos pappaenGratulerer så masse
Har dere hatt besøk av 2 stolte storesøstre?![]()
Ja.nær eg var gravid meViktig å samle litt krefter![]()