Ja eg blir som sur unge visst eg ikke får sova litt middag nå mens eg er gravidAngrer litt på at jeg ikke gjorde det selv
Prøve på tidlig kveld da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja eg blir som sur unge visst eg ikke får sova litt middag nå mens eg er gravidAngrer litt på at jeg ikke gjorde det selv
Prøve på tidlig kveld da![]()
Ville gjort det samme jegTok med meg to par sko til julefest jeg
Heler og flate sko
Samboer syns jeg er litt teit da men men![]()
Glæder du deg till helg. Noet specielt somTakk og lov for det![]()
Ha en flott helg du ogsånoen planer?
![]()
Jeppgjør nok det. Orka ikke betale for spotify siden vi så sjelden bruker det
![]()
Haha. Blir vel kanskje ikke gjort daTakkhaha skal vi se hvem av oss som gjennomfører vasking av badet i morgen
![]()
Så braJa, var hos lege i dag. Formen bedre i dag og bt var bra igjen i dag
Ny sjekk på mandag.
Hahaha de e ikkje sånn att han har køpt en sånn å festa på veggen ogGubben her går bare å venter på at vår lille skal bli stor nok tl klatreveggen![]()
Det er det absoluttja er jo det.![]()
Ble fiskekaker idagHva skal dere spise?
Har blitt litt soving på meg også de siste dagene. Må slappe av når man kanJa eg blir som sur unge visst eg ikke får sova litt middag nå mens eg er gravid
Nei ikke særlig vellykka det heller desverre:-/.mer vellykket med frokost på 2.forsøk?
ja utrolig koselig![]()
Nja. Har ikke vært her mye idagHar nok tatt mange allerede![]()
Ja de må me verkligenHar blitt litt soving på meg også de siste dagene. Må slappe av når man kan![]()
Dette er utenom vanlige kontroller.Så braofte sjekk for tiden ja. ekstrakontroller eller?
FiskekakerVa hade dere till middag?
Hehe er nok detSikkert det beste![]()
Tatt noen den siste tida daNja. Har ikke vært her mye idag![]()
Viktig å samle litt krefterJa de må me verkligen![]()