Skravletråd desember

32.innlegg igjen etter forrige oppdatering. :) burde klare det ikveld

Får krysse fingrene for det:-). Her hjalp en uro den første tiden men med en gang nysgjerrigheten overtok ble det bare herjing og leking med den istedenfor å sove..
Er redd for det skjer ja. Men det funker jo for noen. Så har litt håpet ;)

Hvilken bil sikler du på?:p

Jeg sikler på noe så kjedelig som en VW Tiguan, eller en Mitsubishi Outlander Hybrid om jeg skal slå veldig på stortromma :p
Han vil ha Audi A6 den ene dagen og Toyota Avensis den andre dagen så jeg lurer veldig på hvor vi havner tilslutt :p

Kan jo være din er en av dem som sovner av den så skader ikke å prøve:-)
Jepp. Er det jeg håper på :p eventuelt holde oppmerksomheten hennes litt mens jeg synger så hun ikke ruller og bare girer seg opp

Jeg sikler på noe så kjedelig som en VW Tiguan, eller en Mitsubishi Outlander Hybrid om jeg skal slå veldig på stortromma :p
Han vil ha Audi A6 den ene dagen og Toyota Avensis den andre dagen så jeg lurer veldig på hvor vi havner tilslutt :p
Vi kjøpte ny bil for 3 mnd siden :) han ville ha mercedes, jeg ville ha Toyota.
Derfor ble det en Mitsubishi ASX 4x4 :p Det er lillebroren til outlander. Supergod plass i bilen faktisk. Selv med barnesete. Skulle ønske meg litt større bagasjerom, men det holder:)

Stikker og syr litt før håndballkampen. Skravles da :)

Vi kjøpte ny bil for 3 mnd siden :) han ville ha mercedes, jeg ville ha Toyota.
Derfor ble det en Mitsubishi ASX 4x4 :p Det er lillebroren til outlander. Supergod plass i bilen faktisk. Selv med barnesete. Skulle ønske meg litt større bagasjerom, men det holder:)

Ja, vi har sett på den også! Synes den ser helt topp ut jeg :) Vi trenger plass til hund og evt barnevogn etterhvert, hvordan ville den bilen holdt da tror du?

Som dere har skravla i dag :o jeg gidder ikke å lese igjennom engang.
Så hva har dere skravla om i dag?

Hele dagen min har stått på hue, har nesten ikke hatt 5 min til å sette meg ned å spise engang. .

Back
Topp