Haha nei hadde blitt dårlig med det. Gubben kunne nok betalt men greit om jeg også kunne tatt littHadde vel ikke blitt mye shopping idag da uansett![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha nei hadde blitt dårlig med det. Gubben kunne nok betalt men greit om jeg også kunne tatt littHadde vel ikke blitt mye shopping idag da uansett![]()
Er redd for det skjer ja. Men det funker jo for noen. Så har litt håpetFår krysse fingrene for det. Her hjalp en uro den første tiden men med en gang nysgjerrigheten overtok ble det bare herjing og leking med den istedenfor å sove..
Ja, det kan være. Håper det bare er en bagatell .Uff da
Kan ligge en propp der da
Ja. Greit å deleHaha nei hadde blitt dårlig med det. Gubben kunne nok betalt men greit om jeg også kunne tatt litt![]()
Hvilken bil sikler du på?![]()
Kan jo være din er en av dem som sovner av den så skader ikke å prøveEr redd for det skjer ja. Men det funker jo for noen. Så har litt håpet![]()
Ja synes detJa. Greit å dele![]()
Nei,eller jo hun hører,men det er lite og hun får ikke med seg mye...:/Hører hun nesten ingenting?![]()
Jepp. Er det jeg håper påKan jo være din er en av dem som sovner av den så skader ikke å prøve![]()
Ja ikke santJepp. Er det jeg håper påeventuelt holde oppmerksomheten hennes litt mens jeg synger så hun ikke ruller og bare girer seg opp
Vi kjøpte ny bil for 3 mnd sidenJeg sikler på noe så kjedelig som en VW Tiguan, eller en Mitsubishi Outlander Hybrid om jeg skal slå veldig på stortromma
Han vil ha Audi A6 den ene dagen og Toyota Avensis den andre dagen så jeg lurer veldig på hvor vi havner tilslutt![]()
Ikke sant. Eneste jeg taper på det er penger om det ikke funkerKan jo være din er en av dem som sovner av den så skader ikke å prøve![]()
Sant det. Men kan evt brukes om igjen om dere får flere barn;-)Ikke sant. Eneste jeg taper på det er penger om det ikke funker![]()
Vi kjøpte ny bil for 3 mnd sidenhan ville ha mercedes, jeg ville ha Toyota.
Derfor ble det en Mitsubishi ASX 4x4Det er lillebroren til outlander. Supergod plass i bilen faktisk. Selv med barnesete. Skulle ønske meg litt større bagasjerom, men det holder
![]()
Ja, det er detEkstra betryggende at de følger godt med deg![]()
Høres ut som et fint målJepp. Satser på 3000 ila kvelden![]()
Vi får seHihi. Får se hvor tiden rekker til![]()