Samme her. Gikk i seng 18. Og sovna 1805 etter litt rulling i senga, småsutring. Sovna når jeg sang til henneJa han sover allerede. Gikk i seng med han rett over kl 18 og sovnet på 10 min
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her. Gikk i seng 18. Og sovna 1805 etter litt rulling i senga, småsutring. Sovna når jeg sang til henneJa han sover allerede. Gikk i seng med han rett over kl 18 og sovnet på 10 min
![]()
Hvor lenge har du mellom de?Ja de e tøft . Men ser mina 2 har så stor glæde av Varandra![]()
Ja. Det hadde vært greitHaster egentlig ikke helt enda men hadde vært greit å bli ferdig med det siden jeg allikevel skulle til sentrum![]()
Hihi. Får se hvor tiden rekker tilLangt nok![]()
Hadde mildt form med førstemannNoen her inne som har haft sånn svangerskapskløe??
Høres egentlig veldig deilig det og da
Nei, avslapning og leking med frøkna tenker jeg![]()
Ja.. får stikke innom der etter jul en gangDe e verkligen sykt asså. Allt de man finner till en billig peng
Samme her men uten sutring og særlig rulling rundt som han pleier. Lå bare der og nøt at jeg masserte magen før han la seg på siden og sovnetSamme her. Gikk i seng 18. Og sovna 1805 etter litt rulling i senga, småsutring. Sovna når jeg sang til henne![]()
Skal du noe i helga da?Ja klart de førstår eg![]()
Klatrer han?Hahha tur att min ikkje har komt på det ennå![]()
Men men. Så blir det shopping i morgen ogsåJa. Det hadde vært greit![]()
Er det vi tror her og. Ekstremt sutrete,gnager på alt, sikler ut en smekke eller body på noen så minutter. Det er ekstreeemtVet ikke helthan har vært litt sutrete og idag.. Kanskje tennene
![]()
TakkStakkars lite. Hoppas hon bli bedre![]()
Det viste jeg ikke, var på kontroll etter en uke, men da måtte vi bruke den en uke til...Stakkars :/ etter ørebetennelse skal man på sjekk etter 4 uker for hørsel. Vi var heldig! Begge trommehinnene sprakk her men hun hører bra![]()
Hvilken bil sikler du på?Ja, greit med alt som er gjort før julHar litt lyst å prøvekjøre bil i helga, men det spørs vel om vi noengang blir enige om hvilken bil vi vil ha
Høres ut som om din helg blir fin også da![]()
I dag har jeg mye batteriJeg har merka det![]()
![]()
Vi har bestilt uro nå for å prøve det. For å se om hun roer seg litt av den eller fokuserer på noe annet en den kavinga og rullinga.Samme her men uten sutring og særlig rulling rundt som han pleier. Lå bare der og nøt at jeg masserte magen før han la seg på siden og sovnet![]()
Hadde vel ikke blitt mye shopping idag da uansettMen men. Så blir det shopping i morgen også. Kanskje like greit siden jeg glemte lommeboken idag
![]()
Ja, skal bestille en ny time til legen på. Mandag. Huff :/Stakkars lille da
Kanskje lege bør se på henne igjen?
Får krysse fingrene for detVi har bestilt uro nå for å prøve det. For å se om hun roer seg litt av den eller fokuserer på noe annet en den kavinga og rullinga.![]()
Det gjør jegSkjønner den. Men da får vel du iallefall litt avlastning?![]()