Skravletråd desember

Høres egentlig veldig deilig det og da :)
Nei, avslapning og leking med frøkna tenker jeg ;)

Ja, greit med alt som er gjort før jul ;) Har litt lyst å prøvekjøre bil i helga, men det spørs vel om vi noengang blir enige om hvilken bil vi vil ha :p
Høres ut som om din helg blir fin også da:)

Samme her. Gikk i seng 18. Og sovna 1805 etter litt rulling i senga, småsutring. Sovna når jeg sang til henne :)
Samme her men uten sutring og særlig rulling rundt som han pleier. Lå bare der og nøt at jeg masserte magen før han la seg på siden og sovnet:-)

Stakkars lite. Hoppas hon bli bedre :-)
Takk :)
Stakkars :/ etter ørebetennelse skal man på sjekk etter 4 uker for hørsel. Vi var heldig! Begge trommehinnene sprakk her men hun hører bra :)
Det viste jeg ikke, var på kontroll etter en uke, men da måtte vi bruke den en uke til...
Hun syns det er så ubehagelig selv også,det er det værste :(

Ja, greit med alt som er gjort før jul ;) Har litt lyst å prøvekjøre bil i helga, men det spørs vel om vi noengang blir enige om hvilken bil vi vil ha :p
Høres ut som om din helg blir fin også da:)
Hvilken bil sikler du på?:p

Samme her men uten sutring og særlig rulling rundt som han pleier. Lå bare der og nøt at jeg masserte magen før han la seg på siden og sovnet:-)
Vi har bestilt uro nå for å prøve det. For å se om hun roer seg litt av den eller fokuserer på noe annet en den kavinga og rullinga. :)

Vi har bestilt uro nå for å prøve det. For å se om hun roer seg litt av den eller fokuserer på noe annet en den kavinga og rullinga. :)
Får krysse fingrene for det:-). Her hjalp en uro den første tiden men med en gang nysgjerrigheten overtok ble det bare herjing og leking med den istedenfor å sove..

Back
Topp