Haha, det skal jeg jammen gjøre.Spørs om det fortsetter i samme bane da. Om du havner på luksusfellen, så synes jeg du skal skylde på BV [emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, det skal jeg jammen gjøre.Spørs om det fortsetter i samme bane da. Om du havner på luksusfellen, så synes jeg du skal skylde på BV [emoji14]
HihiGodt babyverden holder meg med dyre vaner, så slipper vi å gå personlig konkurs.![]()
Det skal gå fintCa 85 nå. Burde gå![]()
Sist vant jeg på topp 100, da fikk jeg sånn samlesak. Ellers har jeg ikke vunnet noe. Så SÅ bortskjemt er jeg ikke...enda.Hihi
Hva vant du sist gang?
Sikkert lurt. Greit når man vet hva man skal haJepp så får bare gå kjapt inn og ut igjen så vi slipper det verste rushet![]()
Men det betyr ikke at man må få detJa, det er en av bivirkningene av S.diabetes.
AhJa, det er en av bivirkningene av S.diabetes.
lærer stadig noe nytt. Kannskje jeg skal pushe på å få tatt sånn glukosetest.Selvfølgelig er det jo detJa alltid godt å få bekreftet at alt står bra til![]()
Ikke som visse andre herSist vant jeg på topp 100, da fikk jeg sånn samlesak. Ellers har jeg ikke vunnet noe. Så SÅ bortskjemt er jeg ikke...enda.![]()
Men du kan fort bli vant til detSist vant jeg på topp 100, da fikk jeg sånn samlesak. Ellers har jeg ikke vunnet noe. Så SÅ bortskjemt er jeg ikke...enda.![]()
Ja sant det. Satser på at gubben ikke skal ha 1000 ting i tilleggSikkert lurt. Greit når man vet hva man skal ha![]()
Helt santSelvfølgelig er det jo det
Ekstra deilig å ta helg med den godfølelsen![]()
Da får han bli igjen aleneJa sant det. Satser på at gubben ikke skal ha 1000 ting i tillegg
Men hvis både svigerfar og far til baby var store, så er det jo større sjanse for at det er genetisk enn at det er "noe med deg" som evt. fører til stor baby daAhlærer stadig noe nytt. Kannskje jeg skal pushe på å få tatt sånn glukosetest.
Nei, sant nok. Blir vel mer riktig å si at det er større risiko/sannsynlighet for å få stor baby.Men det betyr ikke at man må få det
jaÅåh, så koselig! ❤
Frøkna min var bare 2.960 og med henne hadde jeg sv.diabetesNei, sant nok. Blir vel mer riktig å si at det er større risiko/sannsynlighet for å få stor baby.
Spennende dayes fikk 3 smakebiter i gårOg så får vi se alle i morgen
![]()
Haha ja får be han sitte i bilenDa får han bli igjen alene![]()