Skravletråd desember

Haha! Godt å høre at det gikk godt. Ikke helt avskremt enda? Er det lov å spørre hva han skal hete?
Vel, jeg skal uansett ikke ha flere barn, men dette var tredje fødsel, og definitivt den verste. Ungen var jo 1kg større enn forrige baby også da. Jeg er bare 161 cm høy og spinkel, og ut kom det en diger klump på nesten 4,5 kg liksom [emoji14] Hadde gledet meg til fødsel på forhånd, men nå er jeg bare lettet over at det er over.. MEN jeg skal ikke klage altså, for selv om jeg tenkte at nå gidder jeg ikke mer på slutten der, så hadde jeg trossalt ikke noe smertelindring. Satt og humpet på en pilatesball og trodde jeg var døende [emoji14]

Vel, jeg skal uansett ikke ha flere barn, men dette var tredje fødsel, og definitivt den verste. Ungen var jo 1kg større enn forrige baby også da. Jeg er bare 161 cm høy og spinkel, og ut kom det en diger klump på nesten 4,5 kg liksom [emoji14] Hadde gledet meg til fødsel på forhånd, men nå er jeg bare lettet over at det er over.. MEN jeg skal ikke klage altså, for selv om jeg tenkte at nå gidder jeg ikke mer på slutten der, så hadde jeg trossalt ikke noe smertelindring. Satt og humpet på en pilatesball og trodde jeg var døende [emoji14]
Haha, uff. Ja, de tankene som går gjennom hodet er ganske unike, tror jeg. :p
De sier jo nr tre er en luring, virker som det stemte litt i ditt tilfelle?
Godt å høre at det tross alt gikk godt. Stor og fin gutt, godt rusta til vinteren! Gratulerer igjen!

Haha, uff. Ja, de tankene som går gjennom hodet er ganske unike, tror jeg. [emoji14]
De sier jo nr tre er en luring, virker som det stemte litt i ditt tilfelle?
Godt å høre at det tross alt gikk godt. Stor og fin gutt, godt rusta til vinteren! Gratulerer igjen!
Ja, det stemmer definitiv for min del. Lurer på når ungen hadde tenkt til å komme ut sånn egentlig [emoji14] Langt i fra sikkert at han hadde kommet i går hvis ikke de hadde tatt vannet. Glad de gjorde det, han var stor nok som det var [emoji14]

Ja, det stemmer definitiv for min del. Lurer på når ungen hadde tenkt til å komme ut sånn egentlig [emoji14] Langt i fra sikkert at han hadde kommet i går hvis ikke de hadde tatt vannet. Glad de gjorde det, han var stor nok som det var [emoji14]
Hehe, nei, hadde det så fint der han var. :p hvor lenge blir dere på sykehuset?

Imponerende :D diger klump! Hehe

Tja, flaks jeg hadde født to ganger før [emoji14] Min vanlige JM gjettet på 3,5 -3,7kg dagen i forveien. Glad jeg ikke visste hvor stor han var på forhånd.. Hehe.
Haha, så feil kan man ta ja :p både svigerfar og mannen har vært 5kg og neste 5kg. Krysser fingrene for at det heller kommer en litt mindre versjon :p
Hvordan var kurset?

Haha, så feil kan man ta ja [emoji14] både svigerfar og mannen har vært 5kg og neste 5kg. Krysser fingrene for at det heller kommer en litt mindre versjon [emoji14]
Hvordan var kurset?
Jikes!!! Hvordan ser symfysemålene ut hos deg?

Kurset var greit. Mannen fikk nok mer ut av det enn meg :) Var en del om amming, barselstid med barselstårer og barselsdepresjon, når kan man gå ut med baby, trening, mat, osv. Veldig nyttig info for førstegangsfødende. Jeg var eneste som hadde barn fra før.

Jikes!!! Hvordan ser symfysemålene ut hos deg?

Kurset var greit. Mannen fikk nok mer ut av det enn meg :) Var en del om amming, barselstid med barselstårer og barselsdepresjon, når kan man gå ut med baby, trening, mat, osv. Veldig nyttig info for førstegangsfødende. Jeg var eneste som hadde barn fra før.
Greit at mannen fikk være med da :)
Første og siste målte symfysemål var når jeg var 21+3, da var den 22cm. Har du hatt høye mål?

Back
Topp