Ikke dårlig detHar tatt inn 41 innlegg.
Er Venessiela som ligger foran meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke dårlig detHar tatt inn 41 innlegg.
Er Venessiela som ligger foran meg
Ja, akkurat min stil! Veldig happy!Jeg så bildet. Den var utrolig flott![]()
Permisjonen min var ferdig 20 november, har ferie ut året så begynner mannen sin permisjon.Uff, den permisjonstiden går så altfor fort!
Ikke mye i det hele tattMangler 323 innlegg nå![]()
Ok, har dere delt fellesperioden noe, eller skal han ha sine 10 uker?Permisjonen min var ferdig 20 november, har ferie ut året så begynner mannen sin permisjon.
Han har siste dag på jobb i dag før ferien
Ikke så lenge til du får bruk for den hellerJa, akkurat min stil! Veldig happy!![]()
Han skal bare ha 10 ukerOk, har dere delt fellesperioden noe, eller skal han ha sine 10 uker?
Det går fremoverIkke mye i det hele tatt
Det gjør det, syns ikke det er lenge siden du sa det var 500 og noeDet går fremover![]()
Det gikk mye raskere enn jeg hadde trodd. Kanskje jeg kommer i mål allerede på mandagDet gjør det, syns ikke det er lenge siden du sa det var 500 og noe
Det var det jeg håpet på å gjøre her ogsåLykke til med det da
Vi har utsatt barnebursdagen til frøkna til over på nyåret
HahaOg 20-25% lille søster
Lurer på hvilken del som er bror og hvilken som er søster![]()
Du får stramme han oppArg så irriterende at gubben aldri lærer seg klokken. Hadde litt småting jeg tenkte å få gjort i byen før ul men ser dårlig ut ja
Nope, og hadde ikke stelleveske fra før, så passer utmerket!Ikke så lenge til du får bruk for den heller![]()
Frøkna har ikke hatt bursdagsfest før så vi har bare latt være å prate om det nær henneDet var det jeg håpet på å gjøre her også
Men da var jeg visst verdens dummeste mamma han hadde hatt![]()
Ok, blir nok koselig for dem og.Han skal bare ha 10 uker
Hva som går?Straks se litt sport her![]()
Da var det jo midt i blinkenNope, og hadde ikke stelleveske fra før, så passer utmerket!
Sprint skiskyting mennHva som går?