Det kan jeg tenke meg, hele tidenTror du jeg får samme spørsmålet siden jeg har 3 gutter??
Når skal dere lage jenta da??
Jeg er strålende fornøyd med guttegjengen min og trenger ikke "jenta"!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan jeg tenke meg, hele tidenTror du jeg får samme spørsmålet siden jeg har 3 gutter??
Når skal dere lage jenta da??
Jeg er strålende fornøyd med guttegjengen min og trenger ikke "jenta"!![]()
Gjør mitt besteDa får du nyte dagen![]()
Haha! Godt å høre at det gikk godt. Ikke helt avskremt enda? Er det lov å spørre hva han skal hete?TakkKan ikke akkurat si at han sklei ut med fostervannet som jeg hadde planlagt, men ut kom han i hvert fall
Hehe.
Gjør ikke det, tror jeg står over denHahatar seg vel kanskje ikke så pent ut
![]()
Jepp, det er vel 13:58 aktigNærmer seg vel ny oppdatering snart![]()
Tusen takk!Gratulerer så mye
Hva vant du?
Hahaha. Nå fikk jeg flashback.F hadde visst ikke lyst på brokkoli idag*vaske håret*
Det stemmer godtJepp, det er vel 13:58 aktig
Jeg så bildet. Den var utrolig flottTusen takk!kjempegøy! Vant den brune storksak stelleveska! Ligger bilde litt lenger over her.
![]()
Tusen takk! Første gang jeg har vunnet på online julekalender.Oi gratulerer![]()
Usj, håper dagen blir bedre! ❤Pause!
Fikk superdårlig start på dagen
Ååh, så koselig! ❤Hihi vi holder det hemmelig, men siden det er anonymt forumgutt 75-80% gutt
ser det på øverste bilde
Vis vedlegget 150659
Lurer på om jeg har tatt innpå 8. plassen, er 147 mellom oss nåDet stemmer godt![]()
Sove godt! ❤Nå ska eg legge Meg till å sova. Snakka senare
Håper du har tatt inn litt daLurer på om jeg har tatt innpå 8. plassen, er 147 mellom oss nå![]()
I knoow, takk!Guri, sååå heldig du er!!!![]()
Uff, den permisjonstiden går så altfor fort!Vet dere hva jeg brått kom på nå, dette er min siste dag hjemme alene med lille U
Ble litt trist nå
Har tatt inn 41 innlegg.Håper du har tatt inn litt da
Hvem er foran ?