Tror ikke jeg har noe mål denne gang selv om det hadde vært gøy med 3000Målet er 2424
Du da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror ikke jeg har noe mål denne gang selv om det hadde vært gøy med 3000Målet er 2424
Du da?
Det er Casper som blir 5 årTakk for detlitt usikker hvem av oss som syntes det er mest slitsomt nå egentlig Haha
Bursdag er gøyhvem av de er det? Og hva slags kake står på menyen?
Jeg kjenner jeg er stressetJeg har heldigvis ikke like mye å gjøre sum deg da ser jeg Haha du har hvertfall nok å henge fingrene i da![]()
Ja, da kan man liksom stille alle spørsmål. Var det planlagt er jo en gjengangerSyns også det er litt rart, når det kommer til barn har man liksom "lov" til å blande seg i privatlivet.
Så da er det som er greit med 2 eller flere enn 3 barn
Så rart, det er veldig mange som får 3 nå om dagen
Så herlig å høreVar innom mamma på jobben og kunne bringe gode nyheterhan kunne si 75-80% hva kjønnet er så vi er spente
12+3 er riktig og termin 24. Juni
![]()
endelig vår tur
![]()
Si i fra om det blir rester daDet er Casper som blir 5 år
Baker sjokoladekake, muffins og gelé!
Ha det koseligMøte venninner på et etterlengtet kafebesøk. Skravles senere![]()
Lykke til med ulDa er det inn til byen på ul![]()
Hva har du nå da?Tror ikke jeg har noe mål denne gang selv om det hadde vært gøy med 3000. Men tviler sterkt på at det går
Masse lykke tilDa er det inn til byen på ul![]()
Gratulerer såå mye!!Hehe! Høres litt ut som meg, duSamboeren min har spurt meg sånn ca 5 ganger "er du glad du er ferdig?" nå etter at jeg fødte i går [emoji14]
Tusen takkGratulerer![]()
Tusen takkLykke til med ul![]()
Ikke sjekket siden igår og var vel rett under 500 daHva har du nå da?
Du får ta så mange som du klarer![]()
Tusen takkMasse lykke til
Det var gode nyheterDet er overraskende mitt også.
Drakk litt vin i går kveld og forventet hodepine i dag
Jeg har ikke så mye tid i kveldEr tilbake nå da, og vil kunne være her i kveld selv om det er fredag, mannen skal på julebord i kveld
40 er jo ikke så gammelt daJeg syns nå 3 er mer enn noe og dessuten så er jeg gammel.
Men når man sier det får man beskjed om at man er da ikke så gammel..