Regner med han spyttet det utHva har brokkoli med å vaske håret å gjøre?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Regner med han spyttet det utHva har brokkoli med å vaske håret å gjøre?
det e helt otroligt att eh kvinna er laget å bära fram ett barn og allt skall utvecklas i magenSyntes der både var veldig koselig og rart![]()
Er mange som har tatt seg fri i morgen.Greit å ikke ta den helt ut også
De fleste skulle vel på jobb i dag også?
Hva har brokkoli med å vaske håret å gjøre?
Kos deg på kafeMøte venninner på et etterlengtet kafebesøk. Skravles senere![]()
Åh, så kosligMannen tar juleferie fra om med neste uke og vi skal lage jul i huset
Veldig deilig.Så deilig med tidlig juleferie![]()
Wow, for en premieJepp, denne! ❤
Uff da, hva skjedde?Pause!
Fikk superdårlig start på dagen
Har jentene fått hilse på enda?Bare han som er oppkalt. De to jentene mine har en annen pappa, og det var ikke så viktig for eksen å kalle dem opp etter noen.
Ja, det var ikke så dumtEr mange som har tatt seg fri i morgen.
Min "nabo" hadde ikke og det passet meg bra siden jeg ikke kunne bli så sen.
Da kunne vi spleise på taxi
Så koselig, gratulerer med frisk baby som er 75-80% gutt..Hihi vi holder det hemmelig, men siden det er anonymt forumgutt 75-80% gutt
ser det på øverste bilde
Vis vedlegget 150659
Uff, tungt!Jatusen takk
jepp vi brukte ikke prevensjon etter fødsel. Mistet 4 ganger og siste ganske dramatisk. Hadde en pause måned for trengte det så satt den
vi delte på Facebook etter oul sist, men nå er jeg ikke så dårlig at vi trenger å si det til alle og en hver
![]()
Vel, vel sånt skjer.Det var der den havna![]()
Hehe! Gratulerer med guttHihi vi holder det hemmelig, men siden det er anonymt forumgutt 75-80% gutt
ser det på øverste bilde
Vis vedlegget 150659
Veldig bra dere blir godt tatt vare på, 28. det er ikke lenge tilNå skal vi bare kose osshar time hos overlege på riksen 28. Desember. Trodde ikke jeg fikk time siden alt var bra med N. Godt å bli tatt vare på
![]()
Tusen takkSå koselig, gratulerer med frisk baby som er 75-80% gutt..